HELGENS PLANER

Reklame | annonselenke Nelly

JAKKE HER / BUKSE MONKI

FREDAG. Det første jeg skal gjøre (etter å ha fått i meg frokost og en god dose med kaffe) er å redigere ferdig reaksjonsvideoen til uke en på Love Island. Vi måtte se alle de fire siste episodene i går og redigere alt det ned til en akseptabel tid. Det er forferdelig mye jobb og jeg er så lei, men forhåpentligvis blir jeg ferdig straks og da kommer videoen ut klokken 15 i dag!

Klokken elleve skal Morten og jeg på en av våre siste PT timer. Vi er godt i gang nå og skal prøve oss uten når disse timene er over, men jeg synes faktisk det er litt trist. Det har vært så moro med PT og jeg har gledet meg til dagens økt siden uken startet.

Resten av dagen skal brukes til jobb. Hvis været er med meg kan jeg få noen bloggbilder, innlegg skal klargjøres og jeg har alt for mange uleste mail i innboksen…

LØRDAG. Jeg starter dagen på spinning klokken halv ti. Det er så deilig å få en slik start på lørdagen og jeg prøver å ha det som en fast greie. Vi tenker oss en tur ut i Bymarka om været er fint! Det hadde vært fint for Trulte å kose seg i litt nye områder, nå begynner hun å bli godt kjent rundt her.

På kvelden blir det nok en datenight! Det er den andre lørdagen på rad, helt utrolig. Vi skal først ha en koselig lørdagsmiddag hos pappa med indisk takeaway fra Mother India før vi forlater han som barnevakt for Trulte mens vi drar på Escape Room. Jeg er så spent og litt redd, haha. Alle jeg har snakket med sier det er kjempegøy, men jeg synes det er litt creepy uten at jeg helt vet hvorfor. Vi får se, det blir sikkert veldig moro!

SØNDAG. Søndagen er som alltid ganske rolig her i huset. Jeg skal rydde ordentlig i klesskapet mitt. Jeg har tatt en skuff, haha. Det var kanskje den enkleste, skuffen med treningstøy. Der var det ekstremt mye gammelt og slitt som gikk rett i UFF containeren. Nå skal jeg prøve å jobbe meg gjennom alle de andre skuffene og se hva jeg skal beholde og ikke.

Jeg har også en plan om å vaske leiligheten og å bytte sengetøy. Utenom det blir det nok ikke så veldig mye som skjer annet enn litt jobb og forberedelser av den nye uken som kommer.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg