HELGENS PLANER

Reklame | annonselenker Nelly / H&M

KÅPE H&M HER / BUKSE GINE TRICOT / VESKE NUNOO HER / GENSER ZARA

FREDAG. Jeg skal på trening! Egentlig skulle Morten og jeg ha en PT duo time sammen, men han har skadet armene sine så vi har ikke ny før neste uke. Da må jeg finne på noe selv og jeg troe det blir en av øktene flinke Maren har delt på Instagram! Jeg elsker treningsøktene hun deler. De er så enkle å få til selv, men så effektive og morsomme samtidig som de er ganske så harde. Moro! 

Senere i dag blir det tur med Trulte som det er såååå koselig å være med igjen. Jeg savnet henne masse det ene døgnet vi var fra hverandre så nå blir det tvangskos på den stakkars lille valpen. 

LØRDAG. Jeg skal starte dagen med en spinningtime og så blir det jobb og Trulte-kos på meg!

På kvelden skal Morten og jeg ha datenight. Han ga meg det i julegave og det var helt perfekt! Jeg craver tapas så sykt og får vann i munnen av å tenke på kveldens tapas-måltid. Vi skal på Le Monde og spise etterfulgt av kino 🍿

SØNDAG. Leiligheten skal vaskes, jeg skal prøve å gjøre plass til buret til Trulte på kontoret så det kan bli hennes hjem og ellers blir det ganske rolig her i dag. Vi skal møte Laban så han og Trulte kan få leke sammen. Vi skal dra til et sted med masse plass så de kan løpe rundt og kose seg. Jeg gleder meg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg