HELGENS PLANER

Reklame | annonselenker H&M / Monki / Nelly

GENSER H&M HER / JAKKE HER / BUKSE MONKI HER

FREDAG. Det har gått litt av fredagen allerede. Jeg startet dagen med å lufte Trulte og spise frokost. Deretter sov jeg på sofaen frem til kvart på tolv, hehe. Jeg er ikke helt i form så jeg er ganske trøtt, men det hjalp med litt søvn etterfulgt av enda en luftetur med bebbisen. Jeg har fått levert den riktige benkeplaten til kjøkkenet, yei! Pappa kom på besøk for en times tid siden, kjempekoselig! Han blir her i noen timer til før vi drar sammen ned til byen hvor jeg skal møte Maren ❤️ Vi skal dra på Spiregården og spise julegrøt. Jeg gleder meg sååå mye!

LØRDAG. I morgen formiddag skal vi besøke Laban! Dyrelegen anbefalte som sagt å introdusere Trulte for en hund vi er trygg på og Laban er godheten selv. Jeg er veldig spent på hvordan det går og jeg gleder meg veldig til å møte Laban igjen! Det er hunden vi passet en liten stund. Han er så fin. Bortsett fra det er lørdagen ganske åpen. Vi får se hvor sliten Trulte blir av besøket, kanskje vi går en litt lengre tur. Kvelden blir kosekveld! Jeg skal prøve å lage vegisterkaker for første gang og det kan bli ganske interessant haha.

SØNDAG. Morgenen og formiddagen er ganske åpen. Jeg tenker å støvsuge og vaske over gulvene. Jeg skal også gjøre en del jobb, gjør klart både samarbeid, innlegg og planlegge uken som kommer. Det blir en rolig starte på dagen før vi skal på grøtfest klokken 16 med familien til Morten! Det blir veldig koselig ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg