HELGENS PLANER

Reklame | Annonselenker Nelly

Wiii, endelig helg! Jeg elsker helg. Da er det alltid noe koselig på tv, jeg er mye flinkere til å sosialisere meg og det blir fort film-, middag-, og vin-dates med venninner. Jeg merker at det er deilig å være tilbake i Oslo og ikke ha noen store planer den nærmeste tiden. Denne helgen synes jeg selv at det skjer ganske mye gøy!



JAKKE BERSHKA (LIGNENDE HER) / BUKSE ZARA / SKO HER / VESKE NELLY HER

FREDAG. Jeg hadde en rolig start på dagen, stod opp halv ni og spiste frokost med roomie før hun skulle på jobb. Deretter har jeg jobbet, handlet inn mat (som jeg ikke gjorde i går fordi jeg ventet på lønn) og gått meg en tur. Veldig deilig! Nå skal jeg snart møte Emilie. Vi skal trene og lage middag sammen, så det blir superkos.

LØRDAG. På dagen skal jeg være med Martine! Planen er ikke helt spikret, men vi vurderer noe så morsomt som dagkino, hihi. Kanskje en lunsj og trening også? Vi får se, men henge skal vi i hvert fall.

Morten kommer til Oslo! Jippi <3 Vi er ikke så gode på det å være fra hverandre. Det er jo bare noen dager siden vi kom hjem fra Roma, men jeg savner han masse allerede så det blir veldig bra. Vi skal blant annet fortsette med Game of Thrones, noe jeg gleder meg veldig til fordi jeg er helt hekta, men vi ser det sammen så…

SØNDAG.Jeg skal freshe opp litt i leiligheten, blant annet legge siste finish på soverommet mitt. Jeg flytter jo forhåpentligvis om ikke så alt for mange måneder, så det er måte på hva jeg skal gjøre, men litt hjelper! Jeg tror det blir veldig bra og resultatet kommer selvfølgelig på bloggen! Et helt random spørsmål forresten, når rydder man bort jula? Jeg synes det er så koselig med litt jul fortsatt, jeg… <3

Jeg skal også møte Helene og vi skal ta litt bilder til bloggen.

 

Har dere noen morsomme planer? 

 

4 kommentarer
    1. har hørt at 13 dag jul er en dag man rydder bort julen, men vet noen rydder bort julen allerede 1. nyttårsdag. vi fjerner ikke julepynten før midten på januar for jeg elsker julelys og julepynt og syns det er trist og vemodig når det må fjernes. noen vil ha julen ut fotrest mulig etter nyttår mens noen har julepynt langt ut i januar. man fjerner julen når man selv vil det og føler for å rydde den bort

    2. Jeg har ikke ryddet ut julen enda, syns det er så koslig med jul så jeg vil ha den så lenge som mulig 🙊

    3. Etter “regelen” er det den 13.dag jul.Men så er det så ulikt frå person til person.Eg har bursdag 11jan.,så me hadde all julepynt,inkl tre,ståande til dagen min var over.Litt vel lenge vil nok mange meine,men det var vår tradisjon.😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg