HELGENS PLANER

FREDAG

Jeg skal kose masse, masse, masse med Trulte før jeg tar bussen til Oslo om noen timer. På bussen skal jeg vel egentlig bare prøve å koble helt av, kanskje ta en poernap, høre på noen podcastepisoder. Det er ikke noe vist i å prøve å jobbe en gang, jeg blir kvalm med en gang jeg tar frem macen.

Hvis alt går som planlagt er jeg i Oslo rundt klokken 15 og da drar jeg rett til hotellet jeg skal bo på for å sjekke inn. Jeg bestemte meg for å ta hotell i stede for å spørre om å bo hos noen denne gangen. Jeg skal på to julebord, har en lunsjavtale i byen på lørdag og når det skjer så mye er det godt med litt alenetid og ikke styre med nøkler hit og dit. Sååå er det bare å gjøre hotellrommet til hjemmet mitt for helgen, pakke ut, steame kjolen klar til kvelden, jobbe og så ordne meg før jeg skal på julebord yei!

LØRDAG

Jeg gleder meg allerede til hotellfrokosten, nammmm. Så skal jeg ta en deilig dusj, jobbe og gjøre meg klar for å møte Martine til lunsj. Det blir så koselig, nå er det alt for lenge siden vi så hverandre sist. Noen nye, digge lunsjsteder som har åpnet i Oslo den siste tiden?

Når lunsjen er over tenker jeg å se om det er noe fint i butikkene og lete etter de aller siste julegavene. Deretter venter samme rutine som kvelden før. Jeg skal dusje, ordne meg, kle meg i finstasen og komme meg på helgens andre julebord!

SØNDAG

Jeg har sen utsjekk og skal ikke fly hjem før klokken seks på kvelden. Jeg har lært av mine feil. De gangene jeg har bestilt buss hjem på søndagen etter en helg med moro har jeg endt opp med å avbestille og booke et sent fly, haha. Så nå booket jeg like så godt et sent fly med en gang. Før jeg drar skal jeg nok bare slappe av på hotellrommet, kanskje noen vil lunsje? Jeg håper å få med noen på julemarked også. Vi får se!

Så kommer jeg hjem til den fine familien min, verdens beste kjærete og verdens nydeligste lille valp.

6 kommentarer

Siste innlegg