HELGENS PLANER

Reklame | annonselenker Nelly / Gina Tricot

JAKKE HER / BUKSE GINA TRICOT HER / SKO NIKE

Fredag. Dagen i dag starter med PT time på SATS med Morten. Vi har kjøpt DUO timer og det er overraskende moro! Jeg pusher meg enda mer når jeg trener sammen med noen og hvis jeg klarer å slå Morten i noe er det ekstremt gøy. Pappa kommer og er hundepasser, så skal vi gjøre det siste vi kan gjøre på kjøkkenet før benkeplaten kommer 20. desember. Det blir selvfølgelig mye Trulte tid, vi er i gang med å lære henne at det å gå på do ute er kjempebra haha. Lettere sagt enn gjort, men sånn er det.

Lørdag. Morten reiser avgårde på guttetur til London. Jeg er sååå sjalu og har hatt lyst til å reise til London nå før jul, men man kan ikke få alt man vil. Jeg blir altså alenemor i helgen, noe som kan bli ganske interessant. Jeg kommer til å være så sliten, haha. Det blir veldig mange turer ut hvor jeg trasker rundt og venter på at bebbis skal gå på do, men det blir også veldig koselig. Jentekveld!

Søndag. Dette blir min store arbeidsdag. Jeg har skikkelig lyst til å ta meg en tur på julemarkedet som er i nærheten av her jeg bor, men det kan bli litt vanskelig med Trulte. Hun har ikke lært å gå i bånd enda så da må jeg bære henne rundt og det tror jeg ikke hun synes er veldig gøy i lengden. Vel, vel. Det kommer flere muligheter. Jeg får heller kose meg hjemme med julebrus, jobb og Peaky Blinders som jeg har blitt helt hekta på!

6 kommentarer
    1. Jeg har et lite tips til og få lille trulte husren. Gikk på valpekurs selv og lærte mye derifra.
      Hver gang etter hun har spist, lekt og sovet så er det lurt og bære henne ut med engang, for det er som regel etter hun har spist, sovet og lekt de må tisse og bæsje. Bare et tips. Heier på dere<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg