HELGENS PLANER

Reklame | annonselenker Nelly

JAKKE HER / T-SKJORTE HER / SKJØRT HER

FREDAG. Kofferten er pakket igjen! Etter 24 timer hjemme i Kristiansand skal jeg ut på tur igjen. Jeg skal til Oslo for tredje gang denne måneden, yei! Denne gangen blir det en kort tur, men jeg tror det blir en veldig bra tur. Morten blir med og i kveld skal jeg møte gjengen for en liten bursdagsfeiring. Vi skal ut og spise og jeg gleder meg sååå mye. Det blir tapas, prosecco og verdens beste gjeng. En perfekt oppladning før Morten og jeg skal på NRJ Awards senere på kvelden.

LØRDAG. Jeg har bursdag! Wæææ, den beste dagen i året 😉 Jeg kommer til å våkne opp i Oslo, tvinge Morten til å synge bursdagssangen for meg og nyte en deilig hotellfrokost før vi reiser tilbake til Kristiansand. Vi har invitert pappa, foreldrene til Morten, broren hans og samboeren på taco og kake for å feire meg enda litt til. Det blir nok veldig koselig, jeg håper bare vi kommer oss hjem tidsnok så vi rekker å gjøre klart.

SØNDAG. Jeg tenker at feiringen av meg fortsetter. Det er bursdagsukens siste dag og det jeg ønsker meg er en vaskedag, en deilig tur hvis det er fint vær og kanskje en lunsj ute i sola? Så vil jeg ha kjærestekveld med film, noe som har blitt en tradisjon på søndagskvelden.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT 

6 kommentarer

Siste innlegg