HELGENS PLANER

Reklame | Trehyttene / Nunoo

T-SKJORTE H&M / JAKKE PULL&BEAR / VESKE NUNOO

FREDAG. Klokken ti setter jeg meg på bussen til Oslo! Åh, det skal bli så godt med litt ordentlig venninne-tid. Jeg merket på Bali hvor godt det var å henge med Emilie 24/7, jeg pleide jo å være med venner hver eneste dag da jeg bodde i Oslo så det har vært en ganske stor forandring å flytte til Kristiansand. Så etter fem timer på buss er jeg fremme i hovedstaden og skal rett til Marte på vin, så ser vi hva som frister utover kvelden. Forhåpentligvis får jeg møtt flere av mine fantastiske venner!

LØRDAG. Det blir nok en rolig morgen, kanskje en tur ut for å kikke litt på ting og tang før jeg tar med meg to venninner på lanseringen til Martine Lunde! Hun lanserer armbånd i samarbeid med Mockberg så et blir veldig kult å være med på 🙂 Vi blir nok der i noen timer før vi muligens drar for å spise lunsj sammen. Jeg har funnet et nytt sted i Oslo jeg vil teste, Sesto som ligger på Steen & Strøm! Utover dagen kommer pappa og Morten til Oslo, vi skal nemlig på Norge – Spania 😀 Det blir såååå moro. Det er evigheter siden jeg har vært på fotballkamp og det er ekstra gøy at det er mot Spania, jeg liker Spania haha.

SØNDAG. Tilbake i Kristiansand! Vi kjører fra Oslo når kampen er ferdig så det blir en sen natt. Det fører nok til en ganske lat morgen hvor jeg bruker tiden på å pakke ut og pakke ned nye ting. Denne søndagen er nemlig dagen hvor Morten og jeg reiser til Trehyttene og skal feire ettårsdagen på ordentlig. Herregud, som jeg gleder meg. Det blir så koselig å tilbringe kvelden og natten i en ekte trehytte! Jeg tenker kanskje å lage en vlogg derfra, noe dere vil se?

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT 

7 kommentarer

Siste innlegg