HELGENS PLANER

Reklame | annonselenker Nelly / Monki

JAKKE HER / VESKE NUNOO / BUKSE MONKI HER

FREDAG

Jeg skal få pappa på besøk, han bare vet det ikke helt enda. Han må nemlig hjelpe til med litt saker og ting her hjemme, ja dette nevnte jeg jo i går. Vi må kontrollmåle kjøkkenet, det er noe galt med døren ut til balkongen vår og de dumme knottene på kommoden vår vil ikke av så jeg trenger virkelig hjelp. Da er det godt at pappa bor i byen!

Så hvis Morten er i form tar vi nok en tur opp til Sørlandsparken for å kjøpt nytt gulv til kjøkkenet og bestille flisene vi skal ha på deler av veggen. Formen hans styrer også resten av dagen. Vi skal egentlig reise til Bortelid for å være på hytta med familien hans og min pappa, men vi må nesten se an hvordan han føler seg stakkars. Hvis vi ikke drar på hytta kan jeg ta meg en arbeidskveld.

LØRDAG

Planen er å være på Bortelid og dra på marked! Jeg elsker marked så dette har jeg skikkelig lyst til å få med meg. Det kan jo være vi reiser opp på lørdag, vi får nå se. Jeg håper i hvert fall vi får det til fordi jeg elsker både marked og hyttelivet, så en kombinasjon av de to tingene er perfekt. Så er jeg faktisk nødt til å bli kvitt den kaken vi har i kjøleskapet. Jeg spiser av den hele tiden og trenger å få delt den ut til noen, haha.

SØNDAG

Det er vaskedag i leiligheten. Alt skal tørkes støv av og leiligheten skal bli skinnende ren og klar for en ny uke. Ellers skal jeg klargjøre noen samarbeid, ta bilder av det “nye” soverommet om jeg ikke rekker det før den tid og egentlig bare jobbe. Hvis begge er i form så tar vi oss kanskje en tur i bymarka eller i Ravnedalen om været holder 🙂

 

Skal dere noe gøy eller koselig i helgen?

 

8 kommentarer
    1. Hei Andrea. Jeg så på house tour videoen deres. Hva heter fargen dere har på veggen på soverommet? 😍

    2. Håper helgen deres blir fin! Du må legge ut bilder av den flotte kaken her på bloggen syns jeg! 😉 Stor klem! ❤️

    3. Hei. Jeg har startet en spleis for min sønn som akkurat fikk påvist epilepsi, vi bor i en gammel leilighet der dørene har råtnet opp og det ikke er håndtak på. Disse dørene må vi få byttet ut snarest da jeg ikke kommer meg inn på rommene visst han skulle få et anfall og bli bevisstløs foran døren sånn at den lukker seg. Det kom på 15.100 kroner noe som er mer enn hva jeg tjener på en måned som lærling. Håper noen snille sjeler der ute ser behovet og bekymringene vi har for dette problemet. Gjerne ta en titt og gi et bidrag om du føler for det:) spleis.no/dører

    4. Et lite tips fra meg😁

      Bytt ut kleshengerne dine med sånne smale av stål eller plast om du vil ha mer plass i klesskapet eller på klesstativet ditt. De finnes både på Ikea og på skeidar som jeg vet. Det er helt utrolig hvor mye bedre plass det blir til klærne. Kan ha dobbelt så mye klær mot når man bruker de tykke av tre.
      De finnes i mange forskjellige farger.

      Dette fant jeg forresten ut ETTER at jeg hadde kjøpt 30 nye kleshengere helt like dine i fra Ikea.🙈
      Besøkte broren min etter å ha ryddet i skapet mitt og han hadde av de andre typene. Det var så mye bedre plass i hans garderobe og han fikk plass til mye mer klær enn meg. Det såg faktisk bedre ut også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg