HELGENS PLANER

Reklame | annonselenker Monki

T-SKJORTE MONKI HER / BUKSE MONKI HER

God morgen og god helg, fineste dere! Jeg er så trøtt om dagen. Det er helt krise. Jeg klarer riktignok å dra meg opp av sengen om morgenen, men utover dagen går det liksom ikke. Jeg kan ikke sette meg ned for da sovner jeg på et blunk, haha. Jeg tror helt ærlig det er fordi jeg enda ikke er inne i ordentlig gode matrutiner enda og det er ikke sikkert jeg får i meg alt jeg trenger, men det er virkelig på bedringens vei så jeg tror nok at energinivået vil stige igjen.

I dag måtte jeg opp kjempetidlig for å kjøre Morten til flyplassen. Han drar til Stavanger i helgen så jeg er hjemme alene. Woho, party time! Haha, neida. Joda, kanskje litt. Jeg får nemlig besøk av to venninner fra Oslo i kveld og vi skal bare kose oss og ha det gøy de neste dagene. Vi har ikke fastsatt så alt for mange planer enda, men jeg kan jo ta dere gjennom helgens planer og idéer, haha.

Fredag. Jeg startet som sagt med å kjøre Morten til flyplassen. Nå skal jeg få i meg en digg frokost, drikke minst to kopper med kaffe og se en episode av den nye serien jeg er hekta på før jeg skal gjøre klart innlegg til helgen. Når jeg får besøk vil jeg helst ikke bruke så mye tid foran Macen, så da må det forberedes. Planen er å prøve å teste ut et nytt treningssenter i dag, men vi får se om viljestyrken holder haha. Så skal jeg handle inn til besøket, vaske leiligheten og vente på at jentene mine kommer ❤️

Lørdag. Ingen store planer. Jeg regner med at vi starter dagen med en digg frokost og så skal vi egentlig bare gjøre akkurat det vi har lyst til. En skikkelig kosedag! Jeg har noen forslag. Det er Pride i Kristiansand så det hadde vært så gøy å være med i Paraden! Vi kan gå en tur i bymarka, eller så kan vi ta en tur til byen, se på Pride Paraden og være med på feiringen før vi spiser en deilig lunsj og kikker litt rundt. Kvelden skal i hvert fall tilbringes med hverandre og et par glass prosecco.

Søndag. Søndagen blir en ren kosedag før jentene reiser hjem igjen, så trist. En deilig frokost, se serier på sofaen og bare kose oss sammen. Så kommer Morten hjem på kvelden igjen, yeeei!

 

6 kommentarer
    1. Hva heter serien du er hekta på og hvor liggen den? Ellers vil jeg bare si att du har en fantastisk blogg. Du hjelper meg mye om dagen bare att jeg leser den. Jeg har det ganske så vondt om dagen ingen prate med. Men når jeg leser bloggen din glemmer jeg alt dette. Så takk for att du deler og skriver denne bloggen du hjelper meg masse.
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg