HELGENS PLANER

Reklame | annonselenker Nelly / Monki

BLAZER ZARA / TOPP HER / BUKSE MONKI HER

God morgen og god fredag fine dere! Jeg håper dere har hatt en nydelig uke, men de fleste av oss er nok glad for at det er helg igjen. Yei! Tacofredag, filmkvelder, lørdagskos og chillesøndag. Perfekt.

Fredag. Litt ting og tang skal fikses. Hvis ikke jeg er alt for støl etter gårsdagens bootcamp så skal jeg prøve å ta meg en tur på trening. Det blir nok en powerwalk i motbakke på mølla fordi alle musklene er ganske slitne etter i går, haha.

Så skal jeg få handlet litt ting og tang, muligens maling til det ene soverommet som jeg skal prøve å få malt i løpet av helgen, Morten og jeg skal kanskje møte familie av han i byen i løpet av dagen og så skal jeg ha jobbkveld. Det er så digg å velge selv når jeg skal jobbe, hehe. I morgen passer det veldig mye bedre på kvelden så jeg kan få gjort alt jeg trenger å gjøre på dagen.

Lørdag. Formiddagen og er egentlig ganske åpen. Her tar jeg det nok litt som det kommer og hvis Morten er hjemme skal jeg prøve å få han med på en video. Så skal jeg bruke litt tid på å planlegge middager som jeg forhåpentligvis tåler neste uke før Morten og jeg drar til Vennesla for å være med på Vennesla Pride! Bli gjerne med alle som kan! Så får jeg venninnebesøk på kvelden. Vi skal ha tacokveld og kose oss med film. Hun tar kanskje med seg hunden hennes som er så skjønn, krysser fingrene!

Søndag. Jeg skal ha en deilig lat søndagsmorgen med god frokost og se noen episoder av Love Island UK. Etter hvert skal jeg møte fine Maren til lunsj! Det blir veldig koselig og kanskje jeg endelig får testet ut Spiregården som jeg har hørt så mye bra om! Kvelden skal brukes til planlegging av uken som kommer og jobb før den avsluttes med filmkos hjemme.

4 kommentarer
    1. Jeg har blitt så hekta på Love Island UK nå, haha herregud. Det er så spennende og underholdende. Selv om det er sykt irriterende at de hele tiden sier «it is what it is», har du lagt merke til det? 😂

    2. Høres ut som du har en hyggelig helg i vente <3 Ville bare gi beskjed om at de nye innleggene dine ikke lengre blir publisert på bloglovin… Ser ut som det ikke har blitt oppdatert der inne siden 10 juli. Vet ikke om det er noe du administrerer, men ville bare gi beskjed i tilfelle det var en feil som kunne bli rettet opp i! Ha en fin helg 🙂

      1. Jeg vet!! Får heller ikke opp innlegg fra andre på blogg.no som jeg følger lenger. Vet mange sliter med det, men har enda ikke funnet ut hva som er galt. Håper det ordner seg og takk for beskjed <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg