HELGENS PLANER

Reklame | Annonselenker Nelly / sponset behandling Hendrix Hair


BUKSE HER / TOPP HER / UNDERTOPP HER

FREDAG. I dag starter jeg dagen hos Guro på Hendrix Hair Sentrum klokken ni. Nå er det lenge siden jeg var der sist, men heldigvis fikk hun klemt meg inn like før jul. Jeg må få fikset opp litt i det håret her så vi får se hva vi finner på i dag. Jeg er så usikker på om jeg skal klippe meg kort og lage en kul frisyre, eller om jeg skal la det vokse og få langt hår. Hjelp meg!

Jeg drar rett fra frisøren til jobb og der blir jeg fem til klokken ni i kveld. Kjempespennende, altså. Det blir nok mye julegave-pakking og litt kaos, men det er bare gøy. Dette er faktisk min fjerde siste vakt noen gang, litt trist…

LØRDAG. Jeg jobber fra klokken tolv til åtte. En veldig spennende lørdag med andre ord. Etter jobb skal jeg prøve å komme meg på trening. Vi får nå se hvordan det kommer til å gå. Kanskje være sosial, men jeg burde heller trene også ser jeg jo de aller fleste i jula. Det jeg også må gjøre er å pakke kofferten nok en gang og ikke minst pakke inn de siste julegavene jeg skal ha med hjem til Larvik.

SØNDAG. Tenk at det er lille julaften da, dere! Det er helt sykt å tenke på hvor fort tiden har gått. Jeg føler det er sånn femte desember eller noe sånt jeg, haha. Vel… Det er det ikke. Jeg har fri og skal vel egentlig bare prøve å få kommet meg på trening og jobbet mest mulig før jeg reiser hjem. Jeg er så heldig at pappa og stemor er på vei til Larvik fra Dokka og kommer innom Oslo for å hente meg på veien. Jippi! Det er veldig fint fordi det ble plutselig en del pakker å ha med seg hjem nå. Alle gavene til familien, pluss gaver til meg.

En ting som er litt morsomt er at jeg ikke får noen gave fra Morten på julaften. Det er ikke så dramatisk som det høres ut som. Han har bestilt en gave til meg, men den rakk ikke komme frem i tide 🙁 Han var så skjønn og mente at han skulle kjøpe en ekstra julegave slik at jeg kunne få noe på julaften, men det er jo veldig unødvendig så jeg får den heller når jeg kommer til han i romjulen <3 Det er jo ikke noen hast!

Kvelden lille julaften skal jeg bruke hjemme i Larvik, iført julepysj med julefilm på tven og den fine familien min <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg