HELGENS PLANER

Reklame | annonselenker Nelly

T-SKJORTE HER / SKJØRT HER / SKO HER / VESKE NUNOO

Fredag. Vi er endelig ferdig med selve oppussingen og nå gjenstår det bare et par småting jeg har bestilt og som vi skal handle fra IKEA før stuen er 100%, men det stresser jeg ikke med nå. Det tar vi til uken! I dag skal jeg bare slappe av og kose meg. Morten og jeg kjørte til Lindesnes i går kveld og skal være her frem til i kveld. Min plan er egentlig bare å koble helt av, lese en bok, høre på musikk og sole meg. Endelig skal jeg få nyte dette deilig været. En veldig trist “fun”fact: dette er første gang jeg soler meg i sommer. Åh, så skal vi kanskje hente Laban! Yeeei, hvis ikke det blir i dag blir det på lørdag.

Lørdag. Tilbake i Kristiansand og formiddagenskal brukes til å flytte litt saker og ting ut av boden. Vi får kanskje litt familiebesøk og skal vise frem leiligheten før vi tar med oss turklær, god mat, Laban og kameraet til Bortelid hvor vi blir til i hvert fall mandag. Hyttetid! Morten skal sykle opp, gale mann, så kommer jeg kjørende etter med ting og hund haha. Lørdag blir nok ganske rolig.

Søndag. Tid for tur! Vi skal komme oss ut i det (forhåpentligvis) fine været og gå en tur i fjellet. Det blir utrolig deilig, ah som jeg lengter etter litt frisk fjelluft og natur. Det er jo fantastisk deilig. Nei, søndag blir en skikkelig kosedag som jeg gleder meg masse til. Kvelden sal jeg bruke til jobb og forberede uken som kommer, se på serie og kose meg med Laban og Morten.

4 kommentarer
    1. Höres ut som en fiiin helg! Sikkert veldig godt å komme seg på hytta, litt bort fra hjemmet med kun oppussing i tankene!
      Da blir det også godt å komme tilbake, å se på det fine dere har gjort! 😀
      Hva gjör dere i Lindesnes? Ha en suuuper helg, dere! Bloggen din blir bare bedre og bedre, Andrea! Klem! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg