HELGENS PLANER

God morgen! Jeg har nettopp kommet tilbake fra en morgentur med Laban og har laget meg en deilig frokost. Nå skal jeg kose meg med den og Big Little Lies før jeg skal dra avgårde om en liten time. Hva jeg skal får dere vite om dere leser videre, akkurat som med resten av planene for helgen 🙂

Fredag. Jeg skal starte dagen på bootcamp av alle ting. Det er superinspirerende Maren Erdvik som har invitert til gratis bootcamp her i Kristiansand og jeg ser på det som en perfekt mulighet til å få litt motivasjon på treningsfronten. Deretter skal jeg hjem og ha en digg selvpleie dusj hvor jeg skal kure håret, shave legger og smøre meg inn med digge hudpleieprodukter etterpå. Yei! Planen er å jobbe frem til ettermiddagen hvor jeg må en tur på butikken for å handle inn siste rest til lørdagen og litt frokost til helgen. På kvelden får jeg besøk av tre (muligens fire) venninner fra Oslo som skal være her hele helgen!

Lørdag. Ingen store planer på lørdag, men det er mye som må gjøres. Vi starter nok med en koselig fellesfrokost, elsker fellesfrokoster. Så er det vel nesten bare å komme i gang med fiksingen. Morten og jeg arrangerer som sagt sommerfest og vi har handlet inn veldig mye pynt haha. Jeg gleder meg skikkelig til å få alt på plass og se hvordan det blir, og ikke minst til gjestene kommer så vi kan kose oss med leker, god musikk og moro resten av kvelden.

Søndag. Jentene blir til mandag så vi har hele søndagen på oss. Jeg gleder meg så mye! Det beste jeg vet etter å ha vært på byen er å samles dagen etterpå for å snakke om det som har skjedd med godis på bordet og en god film i bakgrunnen. Mmm, kanskje vi bestille noe junk. Det hadde vært godt .Så har jeg kjøpt inn til vaffelrøre, kanskje vi slår til med det mens vi ser VM-finalen? Det høres ikke så dumt ut.

Jumpsuit Primark / veske Nunoo / sko Nike

 

4 kommentarer
    1. Hei! 😊 Skal selv arrangere fest i helgen hvor vi blir rundt 8-9 stykker. Har du noen gode tips til leker?🌼

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg