HELGENS PLANER

Reklame | annonselenker Nelly

GENSER PRIMARK / SKJØRT HER / VESKE HER

Fredag. I dag skal jeg ut på langtur med Morten og Laban. Vi har pakket sekken med litt godsaker, kaffe på termos og masse vann. Planen er å gå en runde på 14 kilometer i Bymarka, men vi skal gå dit så vi håper å ende opp med en tur på rundt to mil. Er ikke det en bra start på helgen så vet ikke jeg! Selve dagen går til jobb før vi får besøk av min eneste venn Ida og kjæresten hennes for ukens andre spillkveld. Jeg har blitt helt hekta, men det er jo så moro. Morten og jeg har forresten blitt skikkelig gode i Alias, bare sånn hvis noen lurte haha.

Lørdag. Planen er å starte dagen på trening for så å ta en lang dusj hvor jeg skal kure håret, før jeg pakker kofferten og setter kursen mot Larvik. Morten skal selvfølgelig løpe nok et løp (han er gal) og denne gangen var det faktisk i Larvik! Moro. En perfekt anledning til å tilbringe litt tid med familie, så vi reiser en eller annen gang i løpet av lørdagen. Der blir det nok bare en koselig lørdag hjemme hos pappa med mat og tv.

Søndag. Morten skal løpe dette løpet sitt og som verdens beste kjæreste skal jeg selvfølgelig bli med og heie på han, eller ta han imot ved målgang blir vel mer riktig. Jeg kommer jo ikke til å se han i løpet av den timen han er ikke i skogen og svetter, haha. Så tenker jeg at vi setter kursen mot Kristiansand i løpet av ettermiddagen en gang. Da er det bare å sette i gang med den vanlige søndagsrutinen som består av å vaske alt av skittentøy og shine leiligheten før det blir filmkveld!

 

2 kommentarer

Siste innlegg