HELGENS PLANER

Reklame | annonselenker Monki / Nelly

STRIKK MONKI / T-SKJORTE PULL&BEAR / BUKSE MONKI HER / BLAZER HER 

God fredag, fine dere! Endelig helg eller hva? Jeg reiste til Oslo i går kveld og våknet opp hjemme hos Emilie hvor jeg skal bo i helgen. Ah, det var godt å komme hit igjen. Nå er det faktisk bare to uker siden siste jeg var i Oslo, men den siste uken savnet jeg vennene mine noe veldig så det er godt å se dem igjen! I kjent stil kjører jeg på med helgens planer, jeg 🙂

Fredag. I dag skal jeg møte Marte på formiddagen. Hva vi skal er enda usikkert, men kanskje kikke litt i butikker, ta en kaffe på en uteservering om været er med oss og egentlig bare henge sammen som vanlig. Utover dagen skal jeg tilbake til Emilie og begynne å ordne meg før vi skal i bursdag til Helene! Hun har invitert over hundre mennesker, om jeg ikke tar helt feil, så det blir mye folk. Heldigvis skal vel nesten hele gjengen så vi møtes først og tar et glass eller to før vi drar til den store bursdagsfeiringen. Det blir superkos!

Lørdag. Jeg tror ikke det kommer til å skje så veldig mye på formiddagen. Vi har jo blitt såpass gamle at vi blir like slitne om vi drikker tre glass eller en flaske, haha. Så kanskje en rolig frokost før jeg må komme meg avgårde. Jeg tar bussen hjem til Kristiansand klokken tre og er vel hjemme i åtte-tiden på kvelden. Jeg fikk bussbillett til hundre kroner, altså! Det var enten det eller betale fra 400 kroner for å komme meg hjem på søndag, så da ble det lørdag i stede. Jeg tror ikke det skjer så veldig mye når jeg kommer hjem. God mat og en film, kanskje?

Søndag. Jeg skal vaske hele leiligheten så den er ordnetlig strøken. Jeg har også lyst til å gå en lang tur om været er fint og kanskje komme meg på trening. Vi får se hva det blir til, men målet er en aktiv og produktiv søndag.

 

12 kommentarer
    1. Jeg har så ofte tenkt på at jeg skal legge igjen en kommentar til deg. Det har blitt med tanken.
      Jeg synes du virker så ekte Andrea. Det er ikke noe «fjås» ved deg. Du skiller deg virkelig ut i mengden. Ingen operasjoner (kosmetisk), ingen store utringninger for å få klikk. Du virker bare så god, og derfor skjønner jeg at du har en så god vennegjeng rundt deg. Jeg bor i Oslo, og savner min gjeng i en annen by. I feel you. 👍😀. Morten har jeg også et veldig fint inntrykk av. Oppegående mennesker begge to. Jeg har heiet deg frem på topplisten lenge, og du fortjener din plass der. Fortsett å være akkurat den du er. Kos deg med venner i helgen. Vennlig hilsen

    2. Hei Andrea 🙂 så mye fine klær du har
      Jeg følger deg på snap å der hadde du en hvit bluse med litt bølgete hals , veldig tynn i stoffet
      Å spenner i håret
      Vet du hvem jeg mener?
      Hvor er den kjøpt ?
      ❤️❤️

        1. Har du link til både den og den gule blomstrete kjolen som er så fin fra norr ?( om jeg huske riktig )
          🌸

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg