HELGENS PLANER

Reklame | annonselenker Nelly / Monki / sponset behandling

Åh, denne fredagen har jeg sett frem til lenge. Det er for en gangs skyld ekstremt lite på agendaen for første gang på lenge, og for siste gang på lenge. Når vi går inn i juni er det fullt kjør og allerede neste torsdag skal jeg ut på reise igjen. Så jeg skal rett og slett kose meg med en rolig helg her i Kristiansand.

T-SKJORTE HER / SKJØRT MONKI HER

Fredag. Planen er å starte dagen på trening, men vi får se hvordan det går haha. Beina mine fikk kjørt seg i går, så det gjør dørstokkmila ekstra lang i dag, men jeg skal prøve. Så er det bare å komme seg hjem, få i meg mat og hoppe i dusjen før jeg skal avgårde igjen. Jeg har en time hos flinkeste Laila @browsbylaila for å fikse bryn kvart over ett. Jeg klarte jo å glemme den forrige timen min. Noe så flaut… Heldigvis er Laila fantastisk og fikk tid til meg i dag. Det skal bli deilig å få litt farge på de igjen, og ikke minst å få vokse litt rundt. Det er bryn over alt, haha.

Etter timen har jeg ingen store planer, men jeg har begynt å handle litt småting for å få system på kontoret så det kan være jeg går og kikker litt på det, kanskje jeg kjøper meg en kaffe og setter meg i byen om været er fint, før jeg går hjem og vrir hjernen for å klare å skrive noe fornuftig.

Lørdag. Morten drar avgårde i femtiden på morgenen for å løpe et ultraløp (et veldig langt løp) som den gale mannen han er. Vi som har snakket så mye om at det skal bli deilig med en rolig helg hvor vi kan ordne litt hjemme, gå turer og slappe av haha. Neida, han skal leke idrettsmann, den er grei. Haha, neida. Jeg tok meg selv i å være en grusom kjæreste i går da han fortalte meg at han skulle det. “Hallo, hva skal jeg finne på da, vi skulle jo ha kosehelg?”. Det tok vel et par minutter før jeg skjerpa meg og sa at han selvfølgelig skulle få bruke helgen på hva han vil, haha. Det var nok litt fordi han har vært borte hele dagen, hver dag hele uken og jeg hadde gledet meg til kvalitetstid, men det har vi jo vanligvis nesten hver eneste dag så en uke innimellom med mindre tid går jo helt fint.

Sååå min plan for dagen er å trene og få orden på kontoret. Jeg har snakket mye om orden på kontoret, men det tar tid altså. Det er så mye dill og vi har ingen oppbevaring der enda, så alt slikt må på plass. Perfekt når man har en dag uten en eneste plan! Jeg skal forresten gå innom butikken etter trening og kjøpe masse smågodt som jeg skal kose meg med mens jeg ordner. Jeg har klart meg uten hele uka, woho!

Søndag. Ah, søndagen min er som den skal være. Helt uten planer. Jeg våkner nok opp med en ganske sliten kjæreste så jeg tenker å lage en deilig frokost til oss, så kan vi egentlig bare slappe av med serier, kanskje gå en tur om været er fint og kose oss med å gjøre ingenting.

 

8 kommentarer
    1. Hei skjönne! <3 Det er så digg med helger uten for mye planer!!! Håper du naila en overkropps ökt i dag siden underkroppen var kjört…hehe! Stor helge klem! <3

    2. Hei igjen! <3 Jeg tenkte på et tips til blogginnlegg i disse skrivesperretider 😉 You know: Bucketlister… Har du en motsatt liste? Altså en Fuck it liste!?? Hadde värt göy! Klem <3

    3. Ååh kände verkligen igen mig med det där att på helgen vill man va med kjærasten, speciellt när man inte spenderat så mycket tid ihop under veckan. Vill bara ge dig ett litet tips, försök att få lite vänner omkring dig så att du inte blir så “beroende” av morten. (det var jag som skrev till dig på insta förut som bor i stavanger hos min kille) men egna vänner är super viktigt, tror faktiskt de finns vänn appar precis som tinder fast för vänner, super bra! ⭐💜

    4. Det er lov å bli litt sibben innimellom, det er bare litt sundt i et forhold så lenge det er så uskyldige ting som dette ,synes du er veldig skjønn her nå 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg