HELGENS PLANER

Reklame | annonselenker Nelly

God morgen, folkens! Nå skal jeg straks dra avgårde til Oslo og derfor kommer dette innlegget i dag i stede for i morgen. Dette er jo en litt spesiell helg fordi det er 17. mai i morgen, wohoooo!

GENSER NA-KD / SKJØRT HER / SKO HER

Torsdag. Toget til Oslo går 09.56 fra Kristiansand og er fremme cirka 4,5 time senere. Jeg har spart på podcaster hele uken som jeg kan høre på toget for å unngå å kjede meg ihjel. Når vi endelig er fremme i hovedstaden skal vi sjekke inn på hotellet og så tenker jeg vi slapper av litt og steller oss før vi skal møte pappa. Han kommer med toget fra Larvik for å henge med oss, så vi skal spise middag sammen og dra på fotballkamp! Pappa er skikkelig Vålerenga-fan så vi skal dra og se de spille kamp. Det blir sååå koselig. to av favorittmenneskene mine, digg mat, Oslo og fotballkamp. Det blir nok en ganske tidlig kveld fordi dere vet hva som venter i morgen…

Fredag. Yei, 17. mai! Dette er en av de fineste dagene i hele året, og dette kommer fra meg som ikke orker masse mennesker haha. Morten og jeg skal på frokost sammen med min vennegjeng og Marius som også blir med. Det blir sååå koselig og det jeg liker i år er at vi ikke har noen store planer om å dra ned til sentrum for å feste, hehe. Vi skal ha base på takterassen til tre av venninnene min også kan folk egentlig komme og gå som de vil. Jeg må jo få med Morten ut en liten tur og vise han 17. mai i Oslo, men vi er ikke noe særlig glad i mye folk noen av oss, hehe.

Lørdag. Planen er å ta det rolig 17. mai, så jeg våkner forhåpentligvis opp og er frisk og rask, men antakeligvis litt sliten. Heldigvis har jeg hotellfrokost jeg kan glede meg til! Jeg er invitert i en bursdag på dagtid før Morten og jeg drar på en Eurovision fest sammen med Emilie og Marius på kvelden. Det tror jeg kan bli veeeldig morsomt!

Søndag. Dagen for utsjekk, hjemreise og et farvel med Oslo. Vi tar buss hjem og den går klokken tre så vi er vel hjemme i halv ni-ni tiden på kvelden. Jeg tviler på at vi gjør noe særlig i Oslo før vi drar. Kanskje vi går ut en liten tur og spiser noe, men dette blir en typisk reisedag hvor man bare venter på å gå inn døren hjemme.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer
    1. Credz til deg som blogger som tar buss og tog frem og tilbake til Oslo istedenfor fly!! Viktig for miljøet og jeg håper det inspirerer flere av følgerne dine til å gjøre det samme🥳
      Heier på deg

    2. Du har en helt fantastisk fin blogg!
      Liker mange av innleggene og er så utrolig glad du har funnet din drømmemann <3
      Dere er så ment to be <3

      Jeg må få si at din var har forstått hvilket lag som gjelder. Er selv vålerenga fan og skal stå med klanen i dag.

      Ha en god kamp og ikke minst en fin helg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg