HELGENS PLANER

Reklame | annonselenker Nelly

JAKKE SHEIN / T-SKJORTE PULL&BEAR / SKJØRT HER / SKO UMBRO / SOLBRILLER HER / VESKE UTSOLGT

Fredag. Jeg skal jobbe hele morgenen og utover formiddagen så jeg kan ta meg litt fri i helgen. Deretter må jeg ut for å handle inn litt helgen før jeg skal på flyplassen for å hente fire venninner som kommer på besøk i helgen! Det blir så utrolig koselig. Jeg gleder meg veldig mye til å vise frem leiligheten og til å se dem igjen! Kjenner jeg oss rett blir det litt vin like etter ankomst før Einar og Marius (som også kommer på besøk i helgen) ankommer leiligheten og det blir tacokveld!

Lørdag. Dagen starter med fellesfrokost som jeg gleder meg masse til. Frokost er et av de koseligste måltidene og en god fellesfrokost kan virkelig sette stemningen for dagen. Hvem vet, kanskje vi starter med en mimosa eller to? Vi har store planer for dagen og formiddagen skal brukes i Dyreparken. Jeg har ikke vært der siden jeg var på håndballcup her for mange år siden og da var jeg morsomt nok sammen med Emilie og Martine som er på besøk nå, hihi. I kveld skal Morten og jeg hoste en liten innflytnings-sammenkomst og det gleder jeg meg utrolig mye til! Det blir masse fine folk, snacks og god drikke før jeg skal på min første bytur i Kristiansand, woho!

Søndag. Det beste jeg vet etter å ha vært på byen dagen før er å samles for å spise frokost og for å snakke om gårsdagen. Heldigvis har jeg fire av mine beste venninner her så vi kan sladre i vei, mens Morten må sitte og høre på haha. Jentene reiser tilbake til Oslo ganske tidlig, så før det blir det nok bare mat og avslapning. Jeg kommer nok til å rydde og vaske leiligheten før det blir kosekveld med film, god mat og kjæresten min.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer
      1. Til Anna 😊
        Nei hun gjør ikke det, men alle liker å stoppe der for å ta bilde under de fine rosa trærne 😍
        Jeg vet ikke hvor hun bor, men hun skriver at hun liker å sitte ved spisebordet og se utover sjøen, så da bor de nok ikke midt i byen 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg