HELGENS PLANER

Fredag. Morgenen går til jobb, en tur til byen, bilder til bloggen, litt ordnings i leiligheten og pakking. Jeg har nemlig bestemt meg for å reise til Oslo en dag tidligere! Når planen om å rive panelet på veggen i stua og alt som følger med den jobben ble utsatt tenkte jeg hvorfor ikke? Så jeg setter meg på flyet mot Oslo i kveld og blir møtt med digg mat og godis hos Marte ❤️

Lørdag. Jeg krysser fingrene for sol så byvandring og lunsj ute kan bli en realitet! Jeg har bestilt meg en voksetime, når jeg først er i Oslo så er det like greit å ta det der fordi da vet jeg at jeg blir fornøyd. Etter det skal i hvert fall Marte og jeg finne på noe koselig før jeg skal i bursdagen til Sofie på kvelden. Det blir superkoselig!

Søndag. Jeg ser for meg en rolig morgen, haha. Kanskje lage en god frokost og hvis vi er i form så hadde det vært koselig med en liten tur før jeg flyr hjem til Kristiansand. Det er rart å skrive hjem til Kristiansand og ikke hjem til Oslo, haha. Jeg flyr på ettermiddagen så jeg har kvelden hjemme sammen med Morten ❤️

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg