HELGENS HANDEL

Helgen er endelig her og da vi kom til Oslo tok vi oss en god runde på matbutikken for å handle inn litt av hvert. Det blir fort ganske tomt når jeg farter så mye så da må det fylles på. Jeg ser nå at jeg glemte å ta med en del ting på bildene hehe. Vi kjøpte også Pepsi Max, et vegetarisk alternativ til kylling, en megapack med dopapir og mørk 86% sjokolade. Så vet dere det!


Nam, nam. Masse godt til helgen!

Aaaah, denne er så god! Jeg bruker en vegetarerstatning for kylling og den er supergod!

De beste knekkebrødene jeg vet om i hele verden. Perfekt til lunsj på jobb!

Dette har offisielt blitt min nye favoritt-Skyr. Den er supergod!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg