HELGENS HANDEL

God lørdag! Nei, hahah det er fredag. Herregud, så håpløst. Dette skjønte jeg fordi jeg har nyhetene i bakgrunnen og han sa “god fredagskveld”. Jaja, ting går litt i stå.

Helgens handel er i alle fall gjort! Vi handlet i går ettermiddag, litt påfyll av ting og tang. Vi hadde en liten ukeshandel på mandag som også bare var litt påfyll av ting og tang, ikke store greiene. Så ble det en liten til nå før helgen med ost, brød, egg, litt grønnsaker, litt kos og mat til helgen.

Dere ser kanskje at vi skal ha taco? Når jeg er ferdig med dette innlegget skal jeg starte på matlagingen og det kommer til å bli så deilig!

Denne er jeg sykt spent på å prøve! Det høres skikkelig digg ut. Roasted corn, altsåå det er å godt. Så denne skal jeg teste i kveld og er så spent 😀

Planen var egentlig å lage enchilladas, men vi ombestemte oss og lager taco i stede. Jeg er ikke så glad i å bruke denne i taci så vi sparer den nok til neste tacograteng eller enchilladas.

Jeg ble inspirert av Maren og kjøpre pitabrød! Det er så godt å fylle de med masse salat, guacamole og falafel for eksempel. Kjempegodt både til lunsj og middag. Kan også lage pitapizza!

Har ikke prøvd denne før, er veldig spent.

Vi kjøpte et par av disse, men de er ekstremt dårlige for magen min så det blir nok til at Morten får begge. Jeg kan ta en liten sip, hihi. De er jo så gode!

Fikk dere med dere den lille snak-retten jeg lagde her om dagen? Stekt brokkoli, blomkål og kikerter med chili, salt og pepper. Litt parmesan og fetaost på toppen før du skal spise det. Så godt!

Dette er seriøst verdens beste pinneis. Jeg kommer definitivt til å ha påfyll av denne i fryseren gjennom hele sommeren. Skikkelig god mangosmak.

Håper dere får en nydelig fredagskveld så blogges vi i morgen!

7 kommentarer
    1. Ett lite tips:
      Du bør prøve Nude sin nye jorbæris, den selges bare som singelpakker, men er bare helt magisk! Så digg jorbædsmak, den vant også tv2 hjelper seg sin test for noen dager siden😊🍓

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg