HELGENS HANDEL

Reklame | annonselenker Nelly

GENSER HER 

Hallo, folkens! Se hvem som har vært og hamstret mat i dag 😉 Haha, nei jeg bare tuller med dere. Vi møtte riktignok ganske mange som gjorde nettopp det. Jeg har aldri i hele mitt liv sett så mange biler parkert eller så mange mennesker inne på vår lokale Meny. Vi var der rundt klokken to og det var stappfullt! De ansatte løp rundt som helter og fylte på, alle kasser var åpnet og det var lange køer. Helt sykt!

Sånt gjør meg nesten redd. Jeg blir sånn “Hæ? Hjelp, må jeg også hamstre? Blir vi låst inne alle sammen?”. Heldigvis har jeg en fornuftig samboer som er litt roligere enn meg og vi endte opp med en ganske vanlig helgehandel med litt ekstra godt fordi vi skal på hytta.

Vi har fylt på med masse deilig mat før helgen! Denne gangen handlet vi egentlig ikke med en ordenltig plan, noe som er litt ulikt oss. Vi tok bare med det som fristet der og da vi 🙂 Det var 10-kroners marked så vi endte opp med litt ekstra ting her og der. Dere ser kanskje hva som var på tilbud? Jepp, Isklar til 10 kroner 😂

Det vi har tenkt til å spise i helgen er burger med søtpotetfries og oppkuttede, ovnsbakte potetbåter. Vi skal nok en gang ha pasta i spinatsaus med vegetarboller fordi det var helt sykt godt! Så tenker vi en eller annen slags form med masse grønnsaker, Morten skal ha pølse i sin del, creme Fraiche toppet med ost. Det blir så deilig!

Disse er supergode!

Jeg elsker disse! De er skikkelig gode med philadelphia, avokado og sitronpepper på, men også alene.

Jeg bruker Cottage cheese hver eneste dag! Enten med yoghurt, bær og granola eller i havregrøt.

Alltid kjekt å ha og jeg vurder å lage pasta med “kjøttsaus” snart!

Altsååå jeg kommer til å spise denne type pasta minst en gang i uka fremover, haha. Det er så godt! Sist hadde jeg pakken med fem oster, men nå prøver jeg med spinat og ricotta. Jeg skal lage en spinatsaus til (steke spinat i litt olje til det faller sammen, ha i en halv boks creme Fraiche, kryde md salt og pepper og gi det et lett oppkok, ferdig!) og ha i vegetarboller. Nam, nam.

Vi kjøpte med oss vafler siden vi mest sannsynlig reiser på hytta i morgen. Det er så godt å komme inn etter en skitur og lage seg vafler!

På Meny hadde de Totenflak i mindre poser til 10 kroner så jeg måtte raske med meg en!

Elsker popcorn og nå var denne også på 10-kroners marked så da ble den med i handlekurven.

Så måtte det litt sjokolade til når vi skal på hytta og ha en ordentlig kosehelg! Sjokoalden i midten er en gammel favoritt, mens de to på sidene er nye og sykt gode. Hvis ikke dere har smakt de enda så må dere på butikken med en eneste gang og handle inn 😉

4 kommentarer
    1. Håper jeg får handlet det jeg trenger til helgen i morgen jeg… Har visst vært heavy hamstring i dag her også gitt…Egoistisk! Blir koselig med hyttehelg da! 😀 Klem! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg