HELGEN MIN I OSLO

Kjolen min er fra byTiMo og vesken fra H&M

Hei, dere! Nå sitter jeg og ser ut over nydelige Oslo mens jeg koser meg med litt jobb på macen. Jeg har kost meg med å redigere bildene jeg tok i går. Det er så fint her og bildene ble flotte med så lite arbeid bak! Så fine gater, altså det var bare å stoppe et sted og ta noen bilder. De ble helt nydelige. Akkurat det savner jeg faktisk med Oslo. Det er så fine gater her!

Jeg hadde en kjempefin dag i går, og en kjempefin kveld her på fredag. Jeg kom til dekket bord og taco, bedre enn det kan det faktisk ikke bli. I går var det strålende sol og helt nydelig vær. Jeg vandret rundt i en av de fineste kjolene jeg eier og koste meg masse med fine venner hele dagen.

Vi var på Skur 33 og spiste bursdagslunsj for Helene 🎉 Så gikk i videre til Tjuvholmen og kjøpte is på Paradis. De har helt sykt god is og det var naturligvis kø langt ut i gaten. Så verdt det! Vi hang litt utenfor der og koste oss med is i sommersolen før vi delte oss litt. Jeg ble sittende med to venner på ASIA hvor vi tok noen sykt gode drinker! Herregud, så må jeg ikke glemme maten. Vi bestilte litt snacks fordi vi var sultne som alltid, og det var skikkelig, skikkelig godt. Det var flaming edamame (om jeg ikke tar helt feil) som smakte skikkelig grilla og litt spicey. Så var det aubergine fries som også smakte kjempegodt, særlig med chilisausen som fulgte med. Det må dere teste om dere er i nærheten. Skikkelig godt var det!

Da vi følte oss ferdig med det tok vi turen videre til resten av gjengen som var samlet på en takterrasse. Et lite pust i pakken før vi tok turen til det siste stoppet, Utendørs på St. Hanshaugen. Er skikkelig koselig konsept med masse bord ute, servering ved bordet og musikk. Der ble vi sittende til solen gikk ned og det begynte å bli kjølig.

Da turet jeg hjemover til stedet jeg bor når jeg er her nå, og her var det superkoselig! Det var en liten gjeng som satt her og drakk vin, hørte på musikk og vi lekte noen kjempemorsomme leker. Blant annet en hvor alle skulle sende sin guilty pleasure sang til en person, så skulle sangen spilles av og etter tur skulle man gjette hvem sin sang det var. Skikkelig gøy! Vi gjorde også det samme med favorittsang. Jeg lo så mye, haha.

Til slutt tok jeg kvelden, selvfølgelig først av alle fordi jeg er 70 år hehe. Fikk en god natts søvn og nå skal jeg bare slappe av her og kose meg videre med jobb før jeg reiser hjem til Kristiansand om noen timer.

Emilie sin kjole er også fra byTiMo og vesken hennes er kjøpt på Bali 🙂

Det har vært en helt nydelig helg og det var så godt å tilbringe masse tid med vennene mine igjen, vandre gjennom gatene i Oslo og det var nesten som om jeg ble tatt tilbake i tid til da jeg bodde her og gjorde dette hele tiden. Sååååå koselig!

4 kommentarer
    1. Kan jeg få spørre om hvem som har designet bloggen din? (Selve bloggdesignet)? Helt nydelig, og så lett å brukervennlig 😍

      Stor klem
      PS: jeg elsker bloggen din og deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg