HELGEN MIN I BILDER

Reklame | Annonselenker Nelly / sponsede klær Umbro

God morgen! I dag var det hardt å stå opp av den enkle grunn at jeg hadde besøk til sendt på kveld i går. Marte og Emilie var på besøk, vi lagde utrolig gode enchilladas, koste oss med film, rødvin og begynte å pakke ned litt ting jeg har i leiligheten. Jeg hater å flytte så det å komme tidlig i gang er gull verdt.

Jeg begynte på alt jeg ikke trenger av ting, gikk videre til sko og i dag skal jeg begynne på klær, men aller først skal jeg komme meg avgårde til frisøren. Jeg har en time klokken ti og før det skal jeg ned i sentrum og gjøre noen ærend så det er bare å komme seg opp av sengen (som jeg enda ligger i) og starte dagen.

Nå som dag to av den nye uken er i gang tenkte jeg å dele bildene fra helgen (bare fire dager igjen til neste gang). Jeg tok bilder hver dag og slik så altså min helg ut i bilder:

JAKKE HER / VESKE DAY / BUKSE HER / SKO VAGABOND HER / LUE MATCH

Vi tok toget til Drammen hvor vi skulle bli hentet og få sitte på i bil til Lindesnes.

Det ble en digg tur innom Peppes (som har verdens beste oreokake) mens vi ventet.

God morgen! Fremme i Lindesnes. Planen for dagen var enkelt og greit å gjøre ærend og blogge.

Det er aldri fint vært på Sørlandet når jeg er her, haha.

Ærend, moro

Jeg fikk en emojiball, woho! Det vil si at jeg fikk mast meg til den haha.

Litta lunsjpause i bilen. Jeg spiste salat mens Morten hentet pakker på posten.

Internett forsvant så vi måtte bruke litt tid sammen (hehehe). Det ble Juniormonopol og Morten med sin ekstreme flaks vant selvfølgelig.

Morten deltok på NM-kvalifisering i vannsklie på Sørlandsbadet og kom på 2. plass, noe som betyr at han skal skli i NM-finalen 30. mars i Skien fritidspark!

Det var dette digge settet fra Umbro som jeg skulle ha på da jeg dekket kvalifiseringen i vannsklie for Umbro (som var sykt morsomt) . Dere finner det HER.

Morten og jeg kjørte til Larvik…

…for å feire bursdagen til verdens beste pappa <3 Det var så koselig, og ikke minst utrolig hyggelig at Morten gadd å sitte seks timer i bil for å være et par timer i Larvik med meg og familien min. Fine kjæresten min! Det var superkoselig, så kjørte Morten meg til togstasjonen og jeg dro tilbake til Larvik mens han dro hjem til seg.

Hjemme <3 Helgen ble avsluttet med jobb og Narcos!

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg