HELGEN SOM VAR I BILDER

God morgen, mine kjære! I går kveld skrudde jeg av vekkerklokken som vanligvis ringer like før klokken åtte og bestemte meg for å sove litt lenger. Noen ganger så trenger man det og jeg er så heldig at jeg kan velge selv når jeg faktisk kan sove en time ekstra om det er nødvendig. Det har virkelig gått i ett det siste så i dag skal jeg ta det helt med ro og bare gjøre det jeg har lyst til å gjøre! Dere kan få kose dere med bilder fra helgen min i Oslo mens jeg kommer meg opp av sengen 🙂 Nyt dagen, fine dere!

T-skjorte her / bukse her 

Jeg startet dagen med en digg frokost og kaffe før jeg startet å rydde på det blivende kontoret (nåværende roterom). Det er her vi har stuet inn alt vi har tatt inn i leiligheten og jobber oss ut herfra så det ikke blir totalt kaos over alt. Slik så det ut før jeg startet…

Og slik ble det etter! Jeg fikk pakket opp en del esker og sortert det resterende.

Deretter var det tid for bloggbilder!

Før jeg pakket kofferten og Morten kjørte meg til flyplassen.

Fremme i Oslo!

Jeg skulle sove hos Marte og Helene i helgen. Jeg var fremme ganske sent på fredag og planen var egentlig å chille hjemme med mat og godis, men vi klarte ikke bestemme oss for mat og dro heller på Delicatessen som ligger like ved der de bor. Det var så digg og vi unnet oss litt prosecco for å feire at jeg var tilbake i Oslo.

Jeg startet dagen med en gåtur til Bislet hvor jeg hadde en del ærend. Aller først ble det en deilig smoothie fra The Juicery.

Vinmonopolet og voksing stod for tur.

Etter en deilig fellesfrokost hos Marte og Helene dro vi til Bogstadveien for å handle bursdagsgave til Sofie før vi satt oss ned på Olivia i Hegdehaugsveien og koste oss med digg mat.

Jakke her / t-skjorte Zara / belte her / bukse her / sko her

Jeg dro tilbake til leiligheten og fikset meg før jeg dro til Sofie. Vi bestemte oss for å dra ut og spise, endte opp på Sumo hvor jeg spiste fried ris og disse digge bønnene.

På søndag hadde vi en superchill dag. Marte, Helene og Thomas (alle tre er gode venner av meg fra Larvik) bor sammen så vi så på Heimebane og slappet av før jeg dro til flyplassen og deretter tilbake til Kristiansand.

Da jeg kom hjem til en veldig fyllesyk Morten pakket jeg ut og tok en dusj mens han samlet krefter til en liten søndagstur. Vi gikk opp til et utkikkspunkt og det var helt fantastisk nydelig! Jeg er så glad for at jeg bor her og det var utrolig deilig å komme hjem <3.

 

6 kommentarer

Siste innlegg