HELGEN MIN GJENNOM MOBILEN

Jeg tenkte å dele bildene jeg har tatt i helgen så dere kan få se hva jeg har gjort. Da jeg skulle finne frem bildene gikk det opp for meg at jeg ikke har gjort så veldig mye forskjellig, hehe. Det har gått mye i det samme på repeat, men jeg synes jeg har hatt en fantastisk fin helg. Det er typ dette livet består av ved siden av jobb om dagen og jeg har lært meg å like det. Tur, løpetur, chill, mat og serier.

Ute på tur / sliten Trulte / enda mer tur / Netflix

Fine bebbis ute i skogen / fantastisk toast / nydelig utsikt på tur / min favoritt-pastarett

Jeg gikk ENDA mer på tur / chilletid / løpetur med Maren / søndagsfrokost og Wahlgrens Värld

Lørdagsturen med Morten og Trulte / smoothiebowl / luftetur i regnet / gullet & bamsen Tussi

Min vakre stue / søndagens løpetur / verdens beste lakrisfudge / mer tur

6 kommentarer

Siste innlegg