HELGEN GJENNOM MOBILEN MIN

Fineste dere! Nå er det lenge siden jeg har vist dere hverdagen min gjennom mobilen. Hvis dere følger meg på Instagram (@andreasveinsdottir) og Snapchat (andreasveinsdot) så får dere nok med dere det aller meste, men for dere som ikke gjør det så får dere en liten recap av helgen som var her!

Vi gikk rundt i de koselige julegatene i byen, selv om veldig lite minnet om jul… Det var iskaldt og regnet, selvfølgelig. Vi skulle egentlig på Fiskebrygga hvor det var juleopplegg, meeeen nei. De er forresten skikkelig gode på å lage julestemning i byen her. Det er så fint dekorert!

Vi hadde en rolig og koselig helg med masse junk, hehe. 

Vi tilbragte nesten hele lørdagen med pappa. Koste oss i byen og handlet litt før vi dro hjem til han og så på julefilm og bestilte mat. Helt perfekt! Jeg følte plutselig at jeg var hjemme på besøk i Larvik og det var så koselig. Vi ble enige om at det var noe vi må gjøre oftere. 

Jaggu fikk jeg ikke en liten treningsøkt inn også! Det ble spinning lørdag morgen, ikke verst. 

Så gikk det selvfølgelig mye i alt som har med dette kjøkkenet å gjøre. Vi fikk solgt unna masse vi skulle kvitte oss med fra det forrige kjøkkenet og skrudde sammen skap. Det ble selvfølgelig litt tid til kos også. Nå er soverommet det eneste rommet som er 100% ryddig og i orden, så det blir Netflix der 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg