HELGEN ER AVLYST

KJOLE SHEIN

God morgen! Jeg skulle egentlig vært på vei til en buss som skulle tatt meg til Oslo akkurat nå. Jeg skjønte i går at det ikke kunne skje. Jeg hadde planlagt helgen i Oslo for flere uker siden, kjøpt bussbillett, booket hotell, kjøpt kinobilletter til Løvenes konge og planlagt hele helgen.

Hovedgrunnen til at jeg skulle dra er fordi Marte feirer bursdagen sin på lørdag og jeg vil selvfølgelig være der! Dessverre viste det seg (som det alltid gjør når man pusser opp) at det var en ganske mye større jobb enn først antatt og jeg hadde ikke samvittighet til å dra fra Morten i dette kaoset. Sååå jeg måtte avlyse Oslo og alle planene for helgen. Sånn er det noen ganger, dessverre… Men! Jeg tenkte uansett å dele det som skulle vært helgens planer fordi det eneste jeg skal gjøre nå er å pusse opp, haha.

Fredag. Jeg tar bussen til Oslo klokken ti og ser virkelig (ikke) frem til fem timer med kjøring, hehe. Neida, jeg får sikkert tatt en powernap og hørt på noen podcaster så det blir helt greit. Når jeg kommer til Oslo skal jeg sjekke inn på hotellet jeg skal bo på i helgen før noen av jentene skal dra og se Løvenes Konge! Endelig! Jeg gleder meg utrolig mye. Løvenes Konge var min absolutte favorittfilm da jeg var liten så dette blir skikkelig gøy.

Lørdag. Jeg skal jobbe på formiddagen og så møte en venninne til lunsj. Det blir koselig! Jeg er egentlig veldig gira på Oslo Raw, nå er det lenge siden jeg har vært der, men vi får se hvor vi ender opp. Noen gode tips? Så er det tilbake til hotellet for å fikse meg før jeg skal i bursdag til verdens beste Marte! Det gleder jeg meg ordentlig mye til, jippi!

Søndag. Jeg må finne ut hvordan jeg skal komme meg tilbake til Oslo, men jeg tror faktisk ikke jeg bestemmer meg før søndag morgen. Jeg må se an hvor lenge jeg blir ute på lørdag og om jeg orker fem timer i buss hjem eller om det blir fly så kan Morten hente meg på flyplassen, hehe. Jeg har ingen planer på søndag før jeg drar, men en hyggelig greie er at Emilie kanskje blir med tilbake til Kristiansand! Krysser fingrene, det hadde vært så koselig med besøk <3.

 

15 kommentarer
    1. Åååå så trist! Skal bli regn hele helga da så er kanskje en bra helg for å bli ferdig med ting om du vil se på den lyse siden 😭

      Hørt så blanda ting om løvenes konge! Har ei venninne som elska den og en annen som syntes det var kjedelig så er litt sånn at jeg vurderer å vente til den er på Netflix ass. Var på kino med lillebror her om dagen å så spider-man (begge elsket den, lillebror skalv for han var så gira) så er egentlig litt kinofornøyd 😂

      Elsker egentlig å ta bussen! Lenge men det er gratis kaffe og du kan bare chille med film i 5 timer

    2. Hei!
      Prøvde å publisere en kommentar istad, men vet ikke om den gikk gjennom.
      Er en jente som er like gammel som deg, men ønsker å være anonym.
      Ville bare spørre om du kunne skrive litt mer om mat, vekt og kropp?
      Har selv spiseforstyrrelse, og det er ikke like enkelt å få ting til å gå i hverdagen.
      Misunnelig på deg som klarer å lage god mat og spise den med god samvittighet.

      Føler det er utrolig mye kroppspress. Du virker som en utrolig utrolig jordnær og grei jente.
      Håper du tar deg tid til å skrive litt om det, pga tror mange mange trenger det selv om de ikke sier det høyt.
      Samt de vil nå til mange gjennom dette store nettverket.

      Stå på, Andrea!! 🙂 Morten er utrolig heldig som har funnet en som deg 🙂

      1. Hei <3 Så leit å høre at du sliter med det… Håper du blir frisk med tiden, virkelig <3 Jeg skjønner hva du mener, men akkurat det å skrive om vekt og kropp kan slå så begge veier. Jeg føler at om det kan hjelpe noen så kan det også bli helt feil for andre. Det temaet er et minefelt og jeg har så lite lyst til å tråkke feil.. Det jeg kan si er at jeg prøver å ha et normalt sunt kosthold, men så spiser jeg også det jeg får lyst på der og da. Jeg har ikke veid med siden starten av videregående så jeg aaaaner ikke hva jeg veier. Jeg vil spise mat som gjør meg glad, som gir meg energi og som er bra for kroppen min (jeg sliter med irritabel tarm så mat er et minefelt for magen haha). Jeg tenker helt ætlig ikke så alt for mye over kroppen min. Så lenge jeg har det bra og føler meg bra så er det ikke noe jeg fokuserer så mye på. Hvis jeg har en dårlig dag blir det fort annerledes for da er "alt" galt gjennom hele dagen. Så jeg vet ikke helt om dette kan hjelpe, skade eller om det er noe i nærheten av hva du tenkte på, men det er i hvert fall sånn jeg har det 🙂 Jeg prøver å kose meg med livet, ha et balansert kosthold og kose meg når jeg vil!<3

        Åå takk fine <3 Jeg er veldig heldig som har han også 😀

    3. Dette er kanskje et litt rart og random spørsmål, men av og til så henger jeg meg litt opp i detaljer, hehe🙈 men iallefall, om det er noe du vet/kan svare på selvfølgelig;
      – Når pappaen din sitt navn har blir nevnt, så har jeg lagt merke til at det staves Sveinn, altså med 2 n’er, men i etternavnet ditt så staves det kun med 1 n. Hvorfor staves det ikke likt, om du vet?🙈☺️

    4. Hei Andrea, jeg har et spørsmål. Jeg har sett at dere rev halvpanelet. Vi har nettopp gjort det samme, men er veldig usikker på hva vi skal ha der. Vet bare at vi skal ha slette vegger. Hva skal dere ha? Mvh Andrea

      1. Vi skal ha slette vegger 🙂 Kommer helt an på hva som er bak panelet. Hvis du er heldig er det satt utenpå en hel vegg og da kan du bare sparkle og male over. Her var det IKKE det…. Så vi måtte rive, sparkle, tapetsere nedre del der hvor panelet var for å få det ganske jevnt, sparkle overgangen og nå skal vi tapetsere HELE veggen for å få en glatt flate før vo kan begynne å male. Så mye styr, men verdt det 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg