HALVÅRSRAPPORT PÅ FORHOLDET

Hei mine kjære! Jeg er ikke helt i form og blir kvalm bare av å se på tastaturet. Heldigvis har jeg en kjæreste som nylig har fattet interesse for blogging så han tok på seg rollen som gjesteblogger og leverer en halvårsrapport fra forholdet vårt inkludert funfacts om meg, haha. Kan vel ikke bli bedre enn det?

Så har Andrea og jeg bikket over et halvt år sammen. Det føles på en måte som en evighet siden jeg sto og holdt talen min og spurte om Andrea ville bli kjæresten min på tv, på Love Island. Har forholdet blitt slik jeg håpet at det ville bli?

Nei, det har det egentlig ikke. Det har blitt enda bedre enn hva jeg hadde turt å håpe på. Med Andrea er nesten ingen dager like, og hun får meg alltid i godt humør med sitt blide humør hver morgen vi våkner sammen. Vi krangler omtrent aldri, og når vi gjør det er det bare om filleting som vi har glemt hva var like fort som de oppsto. Vi liker å slappe av i perioder, men også å reise perioder. Vi har besøkt så mange fine steder sammen, og jeg gleder meg til de neste stedene vi skal oppdage. Vi har møtt hverandres venner, og det har gått veldig bra! Vennene til Andrea har fått knallgrønt lys av meg, de er virker som veldig fine folk og jeg skjønner at Andrea er glad i de <3 Og sist, men ikke minst, vi har pinadø kjøpt en leilighet sammen! Det er egentlig helt sykt, men det sykeste er egentlig at ingen av oss stresser noe over det i det hele tatt. Det skulle bare skje det, akkurat som det var det mest naturlige i hele verden. Og nå har vi endelig kommet på plass og vi virkelig stortrives som samboere!

Og siden vi er på ferie sammen i skrivende stund så legger jeg med noen funfacts om Andrea som dere kanskje ikke visste om:

❤️ Hun går på do hvis hun må prompe

❤️ Hun kjøper smågodt nesten hver dag, men legger bare i 4-5 biter så de i kassa såvidt får veid den

❤️ Hun sikler av og til når hun sovner på fly og tog

❤️ Hun kaller meg “bolla” eller “bollis” oftere enn Morten

❤️ Hun er blitt VELDIG kosete, men det er kos

Da var halvårsrapporten levert! Håper jeg sitter her igjen om cirka 6 måneder og knatter ned en helårsrapport! Og kanskje det kan bli en årlig greie? Snakkes bloggen til Andrea! Og husk min blogg også da! nouw.com/morten <3

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg