HAFJELL OG EN HEFTIG BYTUR

Hei og god søndag! Jeg håper dere har kost dere masse på denne fine dagen. Her i Oslo har det i alle fall vært nydelig vær, ja såpass bra at jeg trosset min dagen derpå-form og kom meg ut en liten tur. I dag har vi faktisk ikke gjort annet enn å stå opp, rydde litt, gå en liten tur og se på serie.

Denne helgen har vært hard, haha. Jeg gikk fra bursdag på fredag og var hjemme seeeeent, til å stå opp syv lørdag morgen, kjøre tur-retur Hafjell og rett videre til vors og det som ble en ganske heftig bytur til meg å være. Yes, det ble shots… Planen vår om å ta et glass hver og dra hjem tidlig ble avfeid i det vi kom inn døren hos Sofie haha. Det var det ikke snakk om! Jeg vil si heldigvis fordi vi hadde det så moro. Først dro vi på Stratos og deretter møtte Morten og jeg Marius som vi dro med oss på en sjakkbar hehe. Jepp, vi satt og spilte sjakk i natt (må bare legge til at jeg vant), helt normalt for unge mennesker en lørdag kveld.

Nei, det har rett og slett vært en veldig bra helg og jeg har kost meg masse! Nå skal jeg pakke og vi skal komme oss avgårde. Det er tid for å dra tilbake til Sørlandet og gå på enda noen visninger. Slenger med noen bilder fra lørdagen på Hafjell som avslutning!

 

 

2 kommentarer
    1. Hei har samme kamera (olympus e-pl8) å tenkte å vlogge en utenlands tur, men anbefaler du at jeg kjøper mic til kameraet, å i så fall forslag til en god billig verisjon? Bruker du selv mic? Å burde jeg ha stativ til? Er redd for d skal irritere med at skjermen vil være bak stativet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg