GRATULERER MED DAGEN

Reklame | annonselenke Nelly

 

God morgen og gratulerer med dagen! Åh, jeg kan ikke beskrive hvor godt det er å våkne opp i Oslo og se solen skinne. Det var jo sommervarme her i går og (dessverre) ser dte ut til at det blir det i dag også. Det kan bli ganske interessant med en tjukk og varm bunad, hehe. Nå skal jeg ikke klage på akkurat det, men det var en liten stund jeg faktisk vurderte å droppe bunaden til fordel for reservekjolen for å slippe å svette fra morgen til kveld, men så elsker jeg bunaden min da så det ble jo den.

Nå skal vi straks ned og spise hotellfrokost før vi skal på champagnefrokost. Hotellfrokost er det beste jeg vet om og kjenner jeg gjengen min rett blir den champagnefrokosten litt senere enn planlagt så det er nok lurt å ha litt mat i magen før vi drar også. Det blir jo en lang dag og jeg begynner egentlig å få litt dårlig tid… Wopsi.

Frokosten begynner ganske mye senere i år enn tidligere, men det er fordi vi ikke har noen store planer i år. Vi skal ha et sted som base så kan de som vil gå til kaoset i sentru, de som vil kan bli der på takterassen eller gjøre begge deler. Selv om frokosten begynner senere så har jeg selvfølgelig klart å legge ekstra planer, haha. Typisk meg! Morten og jeg skal til Sofie og Morten før vi drar til frokosten så vi kan gå sammen og få litt bilder, haha. Bloggerlivet!

Nei, nå må jeg komme meg avgårde. Jeg håper dere koser dere masse i dag, nyter livet, spiser masse is og digg mat, ler mye og generelt har en strålende dag! God 17. mai, fininger <3

Åh, jeg glemte nesten å si det… Nelly har 17% på hele nettbutikken i dag hvis noen vil bruke dagen på å handle, så vet dere det. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer
    1. Sykt fin kjole! Regner med at den er fra Nelly, men finner den ikke.. Kan du legge ved en link? Du er utrolig vakker 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg