GJESTEINNLEGG FRA MORTEN

Reklame | Annonselenker Nelly

Jeg er virkelig ikke i form. Å ta tidenes bytur før man er helt frisk (eller ever) er ikke det lureste man kan gjøre. Jeg kom meg faktisk ikke opp av sengenfør for en times tid siden og er ganske så dårlig. Heldigvis har jeg verdens beste kjæreste som har skrevet et gjesteinnlegg til dere!

Nå har Andrea og jeg allerede vært sammen en god stund etter Love Island. Tiden etter programmet har vært travel, spesiell, men også utrolig fin! Jeg føler virkelig at kjærligheten mellom oss blomstrer, og det er veldig deilig å kjenne på at vi virkelig har noe å bygge videre på. Og så skal vi faktisk utpå nyåret bli samboere, tenk det! Også i tillegg på mine hjemtrakter, nemlig det blide Sørland. Det blir spennende, og jeg gleder meg såå til å kunne starte hver morgen med Andrea <3

2019 blir et spennende år med mye i vente! Samboerskap, reising, nye prosjekter og studier! Håper dere vil følge Andrea og meg videre i forholdet 😀 Til sutt tenkte jeg å dele noen funfacts om forholdet vårt med dere. Snakkes bloggen til Andreamor!

TOPP NELLY HER

 🖤Andrea blir sint når jeg promper med henne til stede og vil helst beordre meg på badet.

🖤 På Love Island ble vi tatt til side og spurt om det gikk bra med oss fordi vi ikke lagde noe show, hehe. Vi holdt oss til hverandre og brukte kanskje litt for mye tid på solsenga til at det var noe å lage tv ut av.

🖤 Det var ingen kamp for å få Andrea til Sørlandet. Hun sa plutselig bare at hun kunne flytte.

🖤 Den middagsmaten vi har spist mest sammen er burrito.

🖤 Vi har allerede planlagt tre reiser i 2019 som vi skal på sammen.

🖤 Jeg kaller Andrea for veldig mye rart. Bærtemor, trulte, trultemor, Andreamor for å nevne noe.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

19 kommentarer

Siste innlegg