GET READY WITH ME

Reklame | LYKO

Wow, hvor mange år tok det ikke før jeg lagde denne videoen? Jeg tror dere kan forstå hvorfor det tok så lang tid når dere ser den, haha. Jeg er ikke akkurat i komfortsonen under denne videoen. Altså hva skal man snakke om??? Det gikk seg heldigvis til, så hvis dere overser de første minuttene så tror jeg det tok seg opp litt i hvert fall 😉

Link til alle produktene fra LYKO finner dere under her:

BJUWTI MULATEIRO OIL 100ML HER – Schwarzkopf Got2B Fresh it Up Dry Shampoo Volume 200 ml HER – BaByliss Air Styler AS41E HER – NYX PROFESSIONAL MAKEUP Control Freak Clear HER – NYX PROFESSIONAL MAKEUP Complete control blending sponge HER – Clinique Superbalanced Makeup CN 20 Fair HER – MAC Cosmetics Matte Lipstick Mehr HER – JoicoDefy DamageProtective Shield 100 ml HER – NYX PROFESSIONAL MAKEUPStudio Finishing Powder Translucent HER – NYX PROFESSIONAL MAKEUPBorn To Glow Highlighting Palette HERNYX PROFESSIONAL MAKEUPHoney Dew Me Up Primer 22 ml HER

Øyenskyggen, concealer, maskaraen og brynsminken er fra MakeupMekka. Hoola-pudderet fikk jeg for lenge siden så det vet jeg dessverre ikke hvor man får kjøpt.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT 

6 kommentarer
    1. Kan du skrive Gdansk guide over steder/restauranter man bør se/besøke? 🙂
      Og hva heter det stedet med pannekakene, så sykt gode ut😍

    2. Likte sminkevideoen:-) Den ideen om å lage før og etter bilder av kjøkkenet og eller leiligheten likte jeg. I rette tid for hjem stil 😀

      Julebrus test i slutten av november, da er man klar til desemberen:) Jeg liker best Rudolf og Nissens sin😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg