GAVESHOPPING & JULEFEST

Reklame | Annonselener Nelly


JAKKE OG T-SKJORTE PULL&BEAR / VESKE  HER / BUKSE BIKBOK (LIGNENDE HER ) / SKO VAGABOND HER

God morgen, fininger! For å være helt ærlig med dere så er det like før jeg stuper rett tilbake i sengen. Jeg er altså så trøtt. I dag har jeg skikkelig mandags-følelse. Det er antakeligvis fordi jeg har tilbragt noen dager borte fra Oslo og blitt vartet opp av både kjæreste og familie. Nå er det derimot hverdagen som kaller, men jeg skal vel egentlig ikke klage. Jeg skal nemlig bare morsomme ting i dag og jobber ikke igjen før på lørdag!

Dagen i dag starter med noe veldig moro. Jeg skal møte Marte klokken ti og vi skal på julegaveshopping, woho! Jeg er faktisk ferdig med alle julegaver foruten om en. Den er morsomt nok til Marte så jeg får ikke kjøpt den i dag uansett, haha. Så egentlig skal Marte på julegaveshopping og jeg skal være med. Planen var både shopping og julebakst, men etter å ha sett tilbake på fjorårets bakst fant vi ut at vi like så greit kunne droppe den delen i år. Kos blir det uansett og som de gamle damene vi er blir det kjøttkakemiddag hos Marte klokken tre, hehe.

Heldigvis kommer ungdommen i meg frem litt utpå dagen. Når jeg drar fra Marte skal jeg hjem, hoppe i dusjen og fikse meg klar til fest. Det er tid for TV3s julefest og den gleder jeg meg veldig til! Morten og jeg skal en tur til Sofie og Morten først før vi drar sammen til festen hvor vi kommer til å møte masse kjentfolk, blant annet en god gjeng fra Love Island. Jeg har nesten ikke sett noen av de siden villaen så det blir veldig gøy!

Nå er dessverre verken Morten eller jeg i toppform så sjansen for at vi fester til langt på natt er nok ganske liten, men det blir nok veldig gøy så lenge det varer. Jeg gleder meg i alle fall masse til å ta fatt på denne dagen! Wiii, jeg skal jo så mye gøy 😀

Skal dere noe gøy i dag? Del gjerne <3

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg