GÅRSDAGENS ANTREKK

Reklame | annonselenker Miinto og Arket

Gårsdagens antrekk ble rett og slett satt sammen av de varmeste plaggene jeg hadde tilgjengelig. Det har blir ordentlig kaldt i Oslo nå og fordi jakker er det eneste man egentlig ser bestemte jeg meg for å kjøpe en ordentlig god vinterkåpe. Valget falt på denne fra Stand Studio. Jeg bestilte den fra Skandi via Miinto! Dere finner den her

Vesken kjøpte jeg litt for spontant i bursdagsgave til meg selv. Den er superfin, men den ligger ute på Tide om noen er interessert 😅 Modellen heter Cassandra Top Handle og er i størrelse medium. 

Jeg hadde faktisk ingen ordentlig varme votter og da disse dukket opp på jobb tenkte jeg at det var skjebnen. De er skikkelig varme og gode, samtidig som de er veldig fine. Dere finner de her. Jeg har størrelse L/XL.

Luen min er sååå varm og god! Den er fra Camilla Pihl og dere finner den her.

Genseren og buksen dere så vidt skimter er fra Arket og skoene er fra Pavement, men de er snart to år gamle så jeg har dessverre ikke link. Pavement har skikkelig gode boots forresten! Jeg har flere derfra som jeg har hatt i noen år nå og de holder seg skikkelig godt. 

 

xx

0 kommentarer

Siste innlegg