GÅRSDAGEN OG NYE INNKJØP

Reklame | annonselenke Royal Design

Hei, og god morgen! Først må vi snakke om gårsdagen. Jeg elsker jo å sitte inne mens det regner, blåser, tordner og lyner ute og det var akkurat det som skjedde i går kveld!

Jeg hadde gjort det litt ekstra koselig fordi Morten kom hjem etter en lang dag på jobb, lagd deilig enchilladas og ordnet til på stuebordet. Jeg hadde tent alle levende lys som fantes i leiligheten og plutselig begynte det å pøsregne, blåse og så kom både lyn og torden. Finnes det egentlig noe som er mer koselig enn å sitte inne i et rom med et menneske man er glad i og levende lys mens det stormer utenfor? Det tror jeg faktisk ikke! Det er så fantastisk. Jeg får så gode vibes, jeg, så det måtte rett og slett deles haha. Noen fler enn meg som elsker slikt vær?

Over til noe helt annet. Jeg har nemlig handlet litt og er storfornøyd med mine siste innkjøp. Jeg har en god del ting jeg enda trenger til leiligheten, men jeg må ta litt og litt. De siste innkjøpene var ikke av det største slaget, men jeg er utrolig fornøyd!

Denne vasen er ny og jeg elsker den. Det var faktisk Morten som foreslo å kjøpe den og jeg sa egentlig ja for å være grei. Tanken var at jeg kunne plassere den et sted jeg aldri trengte å se den, men så kom den og det viste seg at den er kjempekul! Jeg skal heller ikke ta æren for plassering, egentlig ikke for noe som helst når det kommer til denne vasen. Alt var Morten sin idé og jeg elsker resultatet!

Dere finner forresten vasen her. Hva synes dere?

    

Det klør jo i fingrene mine når det kommer til å starte på kontoret. Da jeg var i Oslo i helgen var jeg innom Lagerhaus og de har så mye fint! Jeg måtte benytte meg av anledningen til å kjøpe med et par ting hjem til Kristiansand. Jeg synes den pennholderen er så kul! Så kjøpte jeg en del forskjellige penner og to notatbøker. Er det bare jeg som blir motivert av søte penner? Haha.

Elsker dette!

 

18 kommentarer

Siste innlegg