GÅRSDAGEN GJENNOM MOBILEN MIN

Reklame | Noma / annonselenker Nelly & Röhnich

Jeg stod opp i åtte-tiden og lagde meg en superrask og enkel frokost før Morten, Trulte og jeg gikk ut av døren for å starte dagen på tur.

 

Vi gikk til Ravnedalen og opp i Baneheia. Det var helt stille, vi møtte nesten ingen mennesker, fuglene sang, endene svømte rundt og koste seg i vannet. Det var så idyllisk! Vi tok ne liten kaffepause på en benk ved vannet og bare nøt stillheten. Det var virkelig en perfekt start på dagen!

Jeg kom hjem igjen og var skrubbsulten! Lagde meg en sykt god smoothiebowl toppet med masse deilig frukt, mandler og granola. Selvfølgelig med favoritten mango & Lemon fra Zeroh og kaffe.

Så jobbet jeg noen timer, skrev innlegg, redigerte bilder og svarte på mail.

Så fikk jeg plutselig lust på scones slang sammen et par store scones. De var helt sykt gode! Jeg brukte denne oppskriften. Mens de stod i ovnen tok jeg en treningsøkt.

T-skjorte her / tights her

Vårt lille utegym som straks skal få mer utstyr! Trulte er selvfølgelig med og koste seg i sola.

Jeg trente en rask økt med kun kroppsvekt. Planen var å jobbe i 45 sekunder med 15 sekunder pause, fem runder med to minutter pause mellom hver runde. Dette har jeg gjort med PT noen ganger og det er veldig moro! Det viste seg ganske raskt at formen har falt i løpet av de siste ukene, hehe så etter den første runden ble det jobb i 30 sekunder i stede for 45. Jeg hadde disse øvelsene: høye kneløft, jumping squats, push ups, mountain climbers, hoppende utfall, sit ups, step ups, burpees. Du kan jo bare ta de øvelsene du liker 🙂 Den er supereffektiv og kjempemorsom!

Se så deilige scones!

De var ferdig like før jeg var ferdig med treningen og var perfekt nedkjølt så jeg kunne kose meg med en deilig scone før jeg hoppet i dusjen. Jeg hadde på philadelphia og bringebærsyltetøy, så godt!

Kom ut av dusjen, drakk opp resten av kaffen og lot en deilig fuktighetsmaske pleie huden min litt. Strikket er forresten fra Noma, de har så mye fint! Koden noma20 gir dere 20% på hele siden.

Lekte med verdens nydeligste!

Hang opp en klesvask. Den kjedeligste formen for klesvask, masse sokker…

Gikk enda en liten tur i skogen. Været i går var helt fantastisk!

Fant en stratos i kjøleskapet som jeg hadde glemt og ble overlykkelig. Slukte den selvfølgelig på et par minutter.

Jakke Monki / solbriller her / bukse her / sko her

Fikk beskjed om at treningsutstyret vi bestilte for en stund siden var klart til å hentes hos Bring!

Wiii, enda nærmere et lite hjemmegym!

Vi plukket også med oss en hundeseng til Trulte.

Nå blir det enda bedre trening fremover, woho!

Vi var også innom posten på vei hjem og jeg hentet en pakke som inneholdt dette! Verdens fineste venninne, Martine hadde sendt meg denne påskegaven. Så utrolig snilt.

Masse stratosdyr 😍

Vi dro på nok en liten kjøretur. Vi trengte en skiftenøkkel for å skru opp treningsapparetene. Heldigvis hra pappa alt av verktøy så det ordnet seg.

Det var sååå nydelig nede ved havna!

Kom hjem og begynte på middagen, enchilladas. Her har jeg Quorn sin filet, Uncle Ben’s mexikanske ris kidneynønner, mais, hakkede tomater og tacokrydder. Jeg hadde også fetaost med chili i tortillaen.

Nam, nam, nam! Avsluttet dagen med dette deilige måltidet før jeg fikk migrene og ble liggende på sofaen med ismasken min, haha. Det er forresten det beste kjøpet på lenge, ismasken. Helt fantastisk når jeg får skikkelig vondt i hodet eller migrene. Den kjøpte jeg på Vitus apotek 🙂

 

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Elsker disse innleggene! 😀 Blir hærlig å få bedre treningsmuligheter da! Priser meg lykkelig over at jeg gjorde om leiligheten min til et treningsstudio den Torsdagen det smalt! 😀 SÅ været det! Åh, en sånn maske må jeg kjøpe meg!!! Jeg har store søvnvansker, så øynene føles ofte som jeg har brukt grovt sandpapir! 🙁 Det er så vondt! 🙁 Noe kaldt å legge på kan hjelpe bittelitt en liten stund i alle fall…
      Klem! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg