GAMLE BILDER OG MINE PRIVATE DAGBØKER

God morgen fra flyttehjelpen! Det morsomste med å flytte er jo å se gjennom ting, særlig når det er ting som har ligget i kjelleren hos pappa siden jeg var liten. Det var mye gull i de eskene han dro frem i går for å si det sånn. Jeg fant ting jeg ikke husker å ha eid eller lagd, og ting som vekker mye minner. Det var å moro! Jeg har tatt bilde av noe av det for å vise dere, hehe.

Pokemonkort album! Jeg husker jo at vi hadde disse kortene, men jeg kan virkelig ikke huske at jeg var såpass dedikert at jeg oppbevarte kortene i et album. Jeg sjekket Finn og man kan visst tjene litt på disse om det er noen sjeldne kort så dette skal jeg definitivt undersøke mer.

Hvem andre hadde Snoopy skoledagbøkene? Disse var SÅ kule og det var nærmest årets happening da disse kom på den lokale Copp Prix butikken i Tjølling. Altså, jeg lo meg ihjel da jeg leste hva jeg hadde skrevet i disse haha. Det er sider hvor man kan fylle ut diverse ting og det er litt gøy å se tilbake på. La meg vise dere noen eksempler:

Hahaha, en selvsikker ung pike dette. La meg trekke frem noen høydepunkt fra disse to sidene:

Mitt utseende: pent

Min personlighet: jålete

Min beste egenskap: synge (hahaha jeg er totalt tonedøv)

Hva jeg i hvert fall ikke skal bli: fisker

Finner du Snoopy-boken min så: ring meg fort

Er det noen som husker disse nettsidene?  Hva var Rommet.no for eksempel? Jeg har ingen aning. Legg merke til den nederste nettadressen og ha det i bakhodet når dere jobber dere nedover siden her. Lurer på om jeg hadde en bitteliten crush på Idol-David…

Fortsatt like selvsikker og nå prøver jeg meg også på løkkeskrift her. Jeg ser jo at jeg har byttet crush fra Dino (deltager for Kroatia i MGP jr hvis noen lurte) til Sondre. Jeg er faktisk usikker på hvem det er snakk om for det var nemlig flere i omgangskretsen som het det, haha. Jaja.

Høydepunkt:

Hvor mange hjerter jeg har knust i år: 3 (hahahaha, antakeligvis 0)

Årets peneste: meg

Husker dere Julia? Jeg hadde rommet fullt av Julia-plakater som jeg tydeligvis har tatt vare på. Morten mente at det med tannpirkeren gikk igjen fordi han stadig bruker tannpirker. Jaha…

HAHAHA, dette slår alt! Jeg har rett og slett laget en fortelling jeg, om Kurt Nilsen og David Pedersen som var med i Idol på den tiden. Skikkelig realistisk dette, ja haha.

Litt obsessed med Idol. Denne var full av utklipp fra blader og aviser.

Okei, dette er litt morsomt. Dette er dagboken fra 2004 (jeg hadde en million av dem) og her skriver jeg om hvordan det var å være med på Pysj Pop Baluba! TV-karrieren startet tidlig 😉

Yeeei, alle Disneyfilmene mine. Vel, dette er faktisk en av to kasser med Disney VHS. Jeg skal få tak i en VHS spiller så jeg kan se disse igjen, kun for nostalgiens skyld. Jeg vet man kan streame, men det blir ikke det samme. Jeg tror jeg skal spare de til høsten så kan jeg sitte inne med masse tente lys, dyna i sofaen og kakao mens jeg ser på gamle Disneyfilmer!

HAHAH, jeg sparte det verste til slutt! Si hei til 15 (snart 16) år gamle Andrea som antakeligvis nettopp hadde oppdaget gult extention og eyeliner 🙂 Vakkert, rett og slett vakkert.

Sååå det var det, folkens! En liten tur tilbake i tid. Nå har dere virkelig fått se en annen side av meg og blitt litt kjent med hvem jeg var for over ti år siden. Jeg synes i alle fall det var veldig moro, hihi.

 

14 kommentarer
    1. Jeg tror seriøst det var en greie å vere så hekta på idol i den tiden. Eller kanskje det bare var mer stas før, haha. Jeg er et år eldre enn deg og har også en egen bok med utklipp av idol-deltakere.
      Jeg har flere dagbøker der jeg skriver ukelig oppdatering om hvem som gikk ut og hvem som var favoritten denne uka. Viktig info absolutt.
      For ikke å snakke om snoopy-dagbøker og topp-dagbok. Jeg husker jeg endte opp med å fylle ut alle sidene som venner kunne fylle ut, kun fordi jeg synes det var så gøy🤦🏼‍♀️
      Tider altså!

    2. Da du nevnte David Pedersen og Kurt Nilsen fra første Idol sesong kom jeg på en liten morsom historie:

      Jeg var hodestups forelsket i David og jeg var ikke fan av Kurt (vet ikke hvorfor). Da David røk ut uka før finalen, ble jeg så sur og da måtte jeg jo holde med favoritt nr. 2 som var Gaute Ormåsen. Da han ikke vant, ble jeg skikkelig sur 😂 Året etter var det jo World Idol og da måtte jeg jo holde med Kurt og da var han faktisk ikke så verst og jeg likte han mer og mer. Den dag i dag er han en av mine favoritt artister og jeg liker han kjempegodt 😊

      Har forresten den første CD’en av David enda selv om jeg nærmer meg 32 😂 Tror jeg må sette på den igjen 😂😊

    3. Du sier at du ikke har fylt leppene dine, men det er jo helt tydelig at du har gjort det når du ser tilbake på videregåendebildet ditt!

      1. Jeg har aldri sagt at jeg ikke har fylt leppene fordi det har jeg gjort to ganger 🙂 sist i 2015, men i 2017 dro jeg til en klinikk og fjernet det som var igjen av rester fordi jeg ikke ville ha det mer og synes ikke det var noe fint. Må også legge til at leppene mine alltid er bittelitt hovne under gress- og bjørkepollen-sesongen, i fjor var de helt syke haha. Men poenget mitt er at jeg ikke har noe i leppene nå og ønsket heller aldri å fylle de igjen 🙂 Som du ser har hele ansiktet mitt endret seg mye så det er ikke bare leppene som er annerledes. Håper det var oppklarende!

    4. Tips for VHS spiller, sjekk ut mølla bruktmarked på Grim. Den store mølla bak meny grim. Der hadde de iallfall flere VHS-spillere sist jeg var innom.

    5. Så gøy du likte Dino, Husker godt at min lillesøster som da var 7 år var så forelsket i han, jeg selv var 18 på den tiden, og synes han var veldig søt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg