FUNFACTS OM FORHOLDET TIL MORTEN OG MEG

I dagens Singelliv, dating & forhold-spalte tenkte jeg å være litt personlig igjen. Mange av dere så jo hvordan Morten og jeg møttes og hvordan vi ble kjærester. Begge to synes det er så koselig med meldinger fra dere og vil derfor fortsette å dele litt av forholdet vårt med følgerne våre. Nå har jeg, med litt hjelp fra Morten, skrevet ned en del funfacts om forholdet vårt!

❤️ Vi er skikkelig gode på å dra hverandre opp og motivere hverandre! Det er såååå gull verdt. Sånn som når Morten drar meg med på ski, eller i starten da han startet med sosiale medier osv. Vi er alltid positive til hverandres prosjektet og ideer!

❤️ Morten har sikkert 20 kallenavn på meg og det blir bare flere og flere. Trulte, Andrea-Mor og fjottpeis er noen av de. Jeg har kun to kallenavn på han og det er bollis og bolla.

❤️ Hvis jeg freaker ut over noe eller er skikkelig irritabel er som regel Mortens respons at jeg må spise noe, haha. Det er fordi jeg blir skikkelig hangry og hvis jeg er irritabel er det som regel fordi jeg er sulten.

❤️ Når vi våkner om morgenen må jeg ha et koseminutt før vi faktisk står opp hvor vi bare ligger og holder rundt hverandre, haha.

❤️ I starten av forholdet var vi cirka like mye hos begge to, men den siste tiden har vi vært mest hos Morten. Det ble slik da vi begynte å lete etter leilighet og må mye frem og tilbake på visninger.

❤️ Når vi drikker sammen og blir litt beruset blir vi såååå klissete haha. Vi ender opp med å snakke om hvor mye vi elsker hverandre og blablabla. Det er helt sykt hvor klissete vi blir faktisk.

❤️ Morten har 10x tjukkere hår enn meg. Jeg er dritsjalu og vurderer å klippe av han håret mens han sover. Hehe neida (joda).

❤️ Begge er helt avhengig av kaffe om morgenen for å fungere utover dagen.

❤️ Jeg har kun prompet foran Morten en gang (som han vet om hehe) og det var i søvne. Jeg våknet av min egen promp, men latet som jeg sov da han spurte om jeg var våken haha. Han promper derimot heeeeele tiden.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

10 kommentarer
    1. Ønsker ikke være slem,men…… Sliter du med å finne ting å blogge om siden det går VELDIG oppigjen det samme hele tiden? Da er det vel like greit å la være?

    2. Hei. Setter pris på innleggene dine jeg. Synes alltid det er hyggelig når du legger ut noe. Om du legger ut noe som jeg synes er kjedelig kunne jeg aldri tenke meg å kritisere deg for det. Jeg velger om jeg vi lese det. Så holder jeg munn om jeg ikke liker noe av det du skriver.

      Synes du er flink å oppdatere.
      Klem fra meg til deg

    3. Haha dere er så herlige 😀 Synes du har en skikkelig fin feelgood blogg 😉 Og ja, nå har eg jo begynt å følge Morten sin blogg også, tenker dere ler mye sammen 😀

    4. Elsket det med prompen 😂 gjorde faktisk akkurat det samme og freaka ut😂😂 Nå er ikke promp noen big deal lenger hverken fra hans eller min side. Akkurat som jeg liker det🥰(haha fælt men veldig behagelig)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg