FULL LEILIGHET OG DAGENS PLANER

God morgen! Endelig er det sol ☀️ Det er virkelig så mye hyggeligere å stå opp når det er sol ute. Alt blir bedre med en eneste gang, til og med det å bli vekt av Trulte klokken seks… Hadde det vært regn hadde jeg vært enda surere, haha. Hun var litt overgiret på å vekke hele leiligheten og si hei til gjestene våre. Vi har nemlig leiligheten full!

I går fikk jeg besøk av tre veldig gode venninner som kom fra Oslo. Vi lagde taco (selvfølgelig) og koste oss med rødvin og prat før vi ryddet hele klesskapet mitt! Jeg som trodde jeg hadde fjernet alt jeg ikke bruker.. Neida, det ble en gigantisk haug med klær som forsvant i går. For øyeblikket ligger den enda på soveromsgulvet, wopsi, men mesteparten havner i en fremtidig klessalg-pose. Noe av det legger jeg nok ut på Tise etter hvert så følg gjerne med der 🙂

Dagen i dag blir litt variert. Nå skal jeg kose meg med jobb mens Real Housewives of Bevery Hills surrer i bakgrunnen frem til jeg skal løpe med Maren og Morten om en times tid. Deretter tenker jeg vi tar en tur til byen for å kikke litt, jeg har en voksetime og så ser vi egentlig hva som skjer. Det er litt deilig å bare ta ting som de kommer og ikke planlegge alt alltid. Wow, sa jeg virkelig det? Haha.

Håper dere alle får en nyyyydelig dag! 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg