FRISØRBESØK, JOBB OG JUL

Reklame | Sponset behandling Hendrix Hair / genser

I går hadde jeg en veldig lang dag. Jeg gikk hjemmefra halv ni og var ikke hjemme igjen frør rundt halv ti på kvelden. Det skal sies at jeg hadde ne ganske så deilig start på dagen, men gjett om jeg var sliten da jeg la meg! Jeg tok bilder gjennom hele fredagen min så dere kan få se alt det spennende jeg gjorde 😉

Jeg startet med å gå fra meg til frisøren min som ligger mellom Stortinget og Aker Brygge. Da fikk jeg gå gjennom Jul i Vinterland som er sååå koselig! Det var heldigvis opplyst og jeg fikk en kjempefin start på dagen der jeg vandret alene i halv ni tiden fredag morgen.

Jeg gikk innom en butikk og kjøpte en liten julegave til frisøren min fordi hun fortjener det! Så flink og fleksibel <3

På plass i stolen hos favorittfrisøren min Guro hos Hendrix Hair Sentrum. Jeg byttet frisør mye etter at jeg flyttet til Oslo og selv om jeg var fornøyd med flere, så er Guro definitivt den jeg er mest fornøyd med! Hun er grunnen til at jeg må dra til Oslo hver gang jeg trenger en klipp etter jeg flytter, haha.

Slik så håret mitt ut før vi startet.

 

Vi gjorde det vanlige. Jeg stripet etterveksten med foliestriper før vi stusset tuppene. Jeg vurderte å klippe meg kort, men fant ut at det er noe jeg kan gjøre til høsten. Jeg vil ha langt hår i sommer, hihi.

Resultatet! Jeg er sååå fornøyd som alltid <3

Jeg turet rett fra frisøren til jobb og rakk det med fem minutters margin. Tett skjema, altså! Det er så koselig å gå gjennom Oslo om dagen. Alle de fine juledekorasjonene og så mye lys! Jeg elsker lys.

Jeg ble på jobb i åtte timer, helt til klokken ble ni før jeg gikk hjem.

På veien stoppet jeg innom Kiwi. Det var jo fredag (som om jeg ikke kjøper dette hvilken som helst dag i uken, haha). Jeg hadde handlet julepynt i pausen på jobb. Det er så digg at det er halv pris på masse juledekorasjoner nå! Da kan jeg endelig innrede leiligheten, akkurat i tide før jeg drar til Larvik. Jeg fant ut at den beste måten å feire det på var ved å kjøpe julebrus og risengrynsgrøt. Nam, nam.

Så ventet morsomme plikter som skittentøy. Jeg rakk en vask før jeg måtte legge meg. Når man ikke er hjemme før halv ti på kvelden og må spise, dusje og jobbe så flyr tiden altså!

Jeg fikk forresten en kjempekoselig overraskelse da jeg kom inn døren hjemme! En samarbeidspartner hadde sendt meg blomster som takk for 2018 og de passet helt perfekt inn i leilighetens nye juletema <3

Så var det litt mer jobb før jeg sa natti-natt. Klokken kvart på ett tror jeg at Macen ble lagt ned. Da hadde jeg redigert bildene til dette innlegget, skrevet ferdig ukens spørsmål (som jeg klarte å publisere fredag kveld ved en feil, wopsi) og redigert ferdig hele vloggen fra Sørlandsturen! Den kommer ut i morgen, så følg med.

6 kommentarer

Siste innlegg