FRESHE FAVORITTER

Reklame | I annonsesamarbeid med Ellos

Hei, fine dere! Jeg vet det er vanskelig å tenke seg akkurat nå, her vi sitter i slutten av januar, men våren er på vei. Butikkene begynner å fylles opp med freshe farger og vet dere hva? Man kan fint bruke det allerede nå.

En nettbutikk jeg har handlet i flere ganger er Ellos.Jeg er veldig glad i Ellos av flere grunner. For det første har de mye fint, klær, tilbehør, elektronikk og interiør! For det andre har de en veldig oversiktlig nettside og i tillegg er det rask levering!

De har så mye fint nå! Nettbutikken er full av nyheter og nå skal jeg vise dere noen av mine favoritter. Jeg har allerede klikket hjem den knall rosa kjolen og det blir fort et par ting som havner i handlekurven. Her er noen av favorittene jeg har funnet frem til.


ROSA KJOLE / RUNWAY T-SKJORTE / WEEKEND T-SKJORTEGUL BLUSE / RØD BLUSE / BLÅ BLUSE HVIT BLUSE / GULLBLUSE / GRØNN BLUSE MØNSTRET GUL BLUSE / HVIT BLUSE / BLONDETOPP ROSA KJOLE / HVIT SKJORTE / T-SKJORTE

KLIKK HER for å komme til Ellos nyheter.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg