FREMME I HOVEDSTADEN

Reklame | sponset hotellrom Comfort Karl Johan / annonselenker Nelly / Monki

Hei, fine dere! Nå er vi godt på plass i Oslo. Det var så utrolig deilig å komme frem etter fire og en halv time på tog, sittende FEIL VEI. Jeg blir så kvalm av det, men heldigvis klarte jeg å sove nesten hele veien. Uansett så var det skikkelig godt å komme ut i den deilige sommervarmen som fyller hovedstaden i dag.

Solbriller Shein / jakke her / skjørt Monki her / t-skjorte Samsøe/ sko her / veske Thailand

Vi dro rett til hotellet vi skal bo på i helgen for å sjekke inn, Comfort Karl Johan, og herregud for et kult hotell! Vi fikk et kjempestort rom og det inneholdt en ting jeg alltid håper på når jeg booker rom, nemlig badekar! Jeg ble så glad at jeg hoppet rundt i rommet, haha. Her skal jeg definitivt klare å trives frem til søndag.

 

Etter å ha satt fra oss koffertene og skiftet til noe mer sommerlig dro vi tilbake til Oslo S for å møte pappa! Han kom som sagt til Oslo i dag fordi vi er her, og fordi vi skal på fotballkamp.

Vel, akkurat nå så er vi vel på fotballkampen fordi jeg skrev dette før vi dro haha. I skrivende øyeblikk skal vi gå ut døren for å spise middag på Olivia før vi setter kursen mot stadion for å se Vålerenga – Strømsgodset. Morten hadde forresten med en gave til pappa som mildt sagt falt i smak!

Dette ble et litt rotete innlegg, men jeg er så stressa haha. Jeg ville egentlig bare si at vi er fremme og vise dere det sykt kule rommet vårt. Nyt kvelden, og ikke minst morgendagen! Stor klem <3

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

6 kommentarer
    1. Du virker til å ha en så trivelig og oppegående papa. Missunner deg! Ang badekar og hotell… bruker du det virkelig? Jeg synes det er så uhygienisk. En venn av meg jobber med renhold på hotell, ved siden av studiene. De er ikke mye rene de rommene sånn egentlig. Nå er jeg litt redd bakterier da, men bedre føre var. Hilsen medisinstudent og bakteriefreak😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg