FORVIRRENDE FRIDAGER OG EN UPDATE LIVET

Reklame | annonselenker Nelly

JAKKE CHEAP MONDAY / KJOLE HER (50%) / VESKE HER (30%)

God morgen, fineste dere! Er dere klare for å starte på hverdagen igjen? For min del er det bare utrolig deilig at alt går som normalt etter pinsehelgen. Det er så kjedelig når alt er stengt og ingenting er som vanlig, haha.

Da jeg jobbet i butikk elsket jeg slike fridager, men nå er det mer stress enn kos. Jeg husker ikke like godt på dem så det hender jeg glemmer å handle i forveien, planlegger ting som ikke kan gjennomføres og surrer litt. Vel, det kommer jeg vel inn i etter hvert. Dette er jo faktisk min første pinse som heltidsblogger så det er kanskje ikke så rart at jeg synes det er litt uvant og kjedelig, hehe.

Jeg har faktisk hatt en veldig fin pinse da! Morten og jeg startet helgen med å dra på grilling hos svigers i Lindesnes før vi leverte fra oss Laban, dro på besøk til pappa i Larvik og avsluttet helgen med løpetur (årets første for min del wopsi).

I går hadde vi en deilig og det jeg vil kalle en perfekt avslutning på alle disse offentlige fridagene. Vi fikk besøk av Laban igjen (yei) så jeg startet dagen med å gå en liten tur med han før jeg dro på trening, etterfulgt av jobb, deretter tok jeg en god powernap før jeg hoppet i dusjen, fikset meg og pakket en bag full av klær. Jeg hadde nemlig gått helt tom for bilder. Det regner jo nesten hver eneste dag så jeg måtte benytte meg av den første solskinssdagen på lenge for å få noen nye bilder. Jeg fikk også testet ut noen antrekk til London-turen neste uke så det var egentlig ganske så greit.

Det var så moro å ta bilder igjen! Jeg føler det er skikkelig lenge siden jeg har hatt en slik shoot og egentlig en stund siden jeg har fikset meg ordentlig. Noen ganger er det litt godt også, særlig i perioder hvor jeg har vært veldig chill med både klær og utseende. Det blir litt sånn “wow, så sykt fin jeg kan bli når jeg faktisk prøver”, haha.

Vel, nå skal Morten og jeg ut på tur. Planen er å få en langtur i finværet før regnet kommer tilbake i morgen. Vi vurderer også å gjøre noe veldig gøy i helgen, det blit litt planlegging utover dagen. Spennende!!! Jeg holder dere oppdatert om noe skjer 😉 Nyt dagen, fine dere!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg