FORLOVELSE, PANIKK OG TV-SERIER

Reklame | annonselenke Nelly

KJOLE HER

God morgen! Wow, dagen i går fløy avgårde. Det er alltid sånn dagen etter jeg kommer hjem fra tur. Det er ås utrolig mye som skal gjøres og jeg har en ting jeg må få gjort etter å ha vært borte noen dager. Jeg må pakke ut kofferten med en gang, vaske alt av skittentøy og vaske leiligheten. Samtidig hoper det seg ofte opp en del jobb når man gjør noe hele tiden så i går var jeg i gang med noe fra morgen til kveld, men jeg rakk allikevel ikke å fullføre alle oppgavene.

Heldigvis har jeg hele dagen i dag også så det ordner seg. Jeg er supergira fordi jeg er i en veldig god strøm om man kan si det sånn haha. Jeg koser meg så mye med alt som skjer og bare nyter, å det er godt. Nå tenkte jeg å dele litt tanker fra de siste dagene med dere. Som dere sikkert vet noterer jeg ned tanker på mobilen hvis det er noe spesielt. Denne gangen er det en ganske god miks, haha.

💭 Jeg hater virkelig å bli spandert på. Jeg synes det er så ubehagelig. Da pappa var på besøk ville han betale for noen skruer vi trengte til leiligheten og jeg bare «nei, jeg må vippse!!!!». Det er så teit haha.

💭 Det å dra på festival koster fort like mye som en sydentur! Shit, det går mye penger. Man har billetten, så er det vors, mat på vors, så må man ha mat der inne og man er ofte det i mange timer og i tillegg kommer alkoholen. Er det verdt det? Jeg vet liksom ikke helt, haha. Blir fort en tur på meg neste år i stede med mindre typ Taylor Swift eller Ed Sheeran kommer.

💭 Noen TV-serier må lære seg når det er på tide å gi opp. Jeg har sett på The Office nå og de to siste sesongene er så unødvendig 😫De burde kuttet det mye før.

💭 Tenk at jeg faktisk vil forlove meg da dere. Jeg har alltid tenkt at jeg ikke vil noe sånt, ikke gifte meg og heller ikke forlove meg. Panikk! Nå er jeg veldig klar på at jeg vil forlove meg med Morten i fremtiden haha. Ikke nå selvfølgelig, men om noen år hadde det vært utrolig koselig. Jeg er fortsatt skeptisk til selve ekteskapet, men jeg er på gli her nå altså. Hva skjer??

💭 Jeg er så sykt sulten om dagen. Det er nok fordi jeg enda sliter litt med hva jeg kan spise og ikke og føler at jeg ikke kan spise noe. Så jeg spiser ting som ikke metter nok og føler meg sulten alt for ofte, samtidig som jeg spiser hele tiden haha. Merkelige greier.

💭 Jeg har så Hellas FOMO om det går an å si. Jeg føler at livet mitt trenger en Hellas tur, men jeg har ikke tenkt til å reise mer i sommer… Heldigvis har jeg allerede planlagt en tur dit neste sommer. Morten og jeg skal på kjærestetur, wiiii. Det blir utrolig koselig faktisk. Han har aldri vært i Hellas og jeg har aldri vært på stedet vi skal til, Mykonos. Vi skal bo på et så fint sted så jeg gleder meg masse.

💭 Potet er verdens beste grønnsak. Jeg elsker potet. Fløtegratinerte poteter er definitivt det beste, tror jeg. Så har man vanlig kokt potet som er kjempegodt, chips, potetbåter, saltbakte poteter, små grillede poteter. Alt med potet! Åh, og potetsalat. Jeg elsker rett og slett potet.

💭 Noen ganger får jeg litt panikk over det å skulle komme opp med innlegg jeg synes er morsomme å lage og som jeg tror dere kommer til å like. Det er som regel de dagene jeg har litt skrivesperre og den pleier ofte å vare i en liten stund. Da kommer panikken, hehe. Heldigvis pleier det å funke å legge alt far seg og gjøre noe helt annet, det er jo ofte der inspirasjonen kommer fra, når jeg gjør morsomme ting.

 

26 kommentarer

Siste innlegg