FORANDRING PÅ SOVEROMMET

God fredag, folkens! Herregud for en bra start på helgen. Det er strålende vær her i Kristiansand selv om vi enda kjenner vinterkulden ganske så godt så varmer solen ordentlig, og den er her! Det er jo til stor forandring fra hvordan det har vært siden september, haha. Det er til og med lyst så lenge og det er så deilig ute at jeg legger inn enda en litt lengre tur med Trulte nå før solen går ned og jeg blir sittende på soverommet med macen resten va kvelden.

Apropos soverommet… Husker dere jeg nevnte at jeg hadde endret litt der igjen? Jeg har egentlig bare ommøblert, men det ble så stor forskjell og nå føler jeg endelig at jeg kan slå meg til ro der inne. I den anledning (veldig høytidelig) tenkte jeg å vise dere forskjellen fra da vi flyttet inn og til hvordan det er nå.

Jeg husker jeg likte fargen skikkelig godt da vi flyttet inn, men nå hater jeg den haha. Jeg er så glad for at vi bestemte oss for å male rommet. Jeg sover veldig mye bedre og det er mye lettere å stå opp. Det ble liksom så mørkt og dystert med de mørke veggene.

Vi malte hele soverommet hvitt før vi malte en vegg i grått med kalkmaling. Det ble så utrolig fint. Vi byttet ut klesskapet med en kommode og satt inn tv-en som vi faktisk aldri bruker hehe. Jeg slo meg allikevel ikke helt til ro så her om dagen endret jeg plasseringen på ting…

Alle disse bildene hang på den hvite veggen, så planen er etter hvert å få opp noen av de bak sengen på kalkveggen. Foreløpig står de bare her, haha.

Klesstativet skla etter planen bort så ser jeg hva jeg gjør med den veggen. Som regel står døren inn til klesskapet åpent så det som eventuelt kommer opp på den veggen vil typ aldri synes. Sååå den blir nok bare sånn som den er med mindre jeg kommer på noe lurt.

Som dere ser mangler vi knotter nederst på kommoden. Det er fordi jeg kjøpte alle de hadde i butikken og så har de aldri fått inn igjen de samme. Litt krise, men jeg må bare få tak i noen som ligner veldig. Typiske småting som fort havner i glemmeboken.

Det er gøy å se hvor annerledes det er nå fra hvordan det var da vi flyttet inn. Jeg er uansett så fornøyd og nå sover jeg skikkelig godt der og det er så deilig å våkne opp i et lyst rom!

16 kommentarer

Siste innlegg