FØR- OG ETTERBILDER AV STUEN

Reklame | annonselenker Ellos / Royal Design

Nå tenkte jeg å vise dere forandringen på stua. Jeg tok printscreen av bildene som var i Finn-annonsen da vi kjøpte den så jeg kunne se tilbake på hvordan alt så ut før vi satt vårt preg på leiligheten. Nå har det mildt sagt skjedd store forandringer i stua så jeg tenkte å vise dere hvordan de tså ut før vi kjøpte og hvordan det ser ut nå!

Ganske koselig det da, men ikke helt vår stil. Heldigvis har vi fått det som vi vil nå og jeg er superfornøyd! Jeg har lagt ved link til det jeg har funnet link til av møbler og ting, hvis det er noe jeg ikke har skrevet så vet jeg dessverre ikke hvor det er fra.

Sofaen er fra Skeidar, sofabordet finner dere HER, teppet og putene i sofaen er fra H&M Home, gulvteppet finner dere HER, trallen finner dere HER, vasen er H&M Home og stråene er kjøpt på Mestergrønn.

Lampen i hjørnet finner dere HER, vasen er fra Tilbords, lysestaken i vinduskarmen finner dere HER, stolene er fra Jysk og bordet finner dere HER.

Rammene er fra Upstairs.

Lampen finner dere HER, bøkene er kjøpt på Ark, lysholderne er fra Lagerhaus og fulgen heter Shorebird og er fra Normann Copenhagen HER.

Lampen er fra Clas Ohlson

Telysholderne, bordbrikkene og duftlyset er fra H&M Home, og lyktene er fra IKEA.

 

21 kommentarer

Siste innlegg