FOR FØRSTE GANG PÅ ET ÅR..

Reklame | annonselenker Nelly

JAKKE HER / KJOLE HER

Hei, dere! Herregud for en fin dag ☀️ Nå kjenner jeg at livet nærmer seg toppen! Mangler bare at koronaviruset forsvinner og at hverdagen kommer tilbake så er livet 10/10. Det er faktisk ikke verst at jeg kjenner på en 8er i dag altså. Det er sjeldent, men i dag er visst dagen!

Jeg må gi Maren en stor del av takken for at dagen ble så bra som den ble. Hun inviterte meg med på jogge/powerwalk tur i dag tidlig og det er virkelig en fantastisk måte å starte dagen på. Vi kom oss avgårde klokken ni og var lenge ute i skogen, solen strålte og jeg hadde min første ordentlige løpetur på sikkert et år. Minst! Det kan faktisk være lenger siden, haha.

Jeg har tenkt at jeg ikke liker å løpe lenger, men der har jeg rett og slett løyet for meg selv for følelsen både under og etter dagens tur var så sykt bra! Nå var Maren tidenes motivator. Jeg har aldri løpt med noen det er så behagelig å løpe med, haha. Hun pushet meg på en så enkel og fin måte at det bare ble moro og det la liksom grunnlaget for resten av dagen. Tenk å være ferdig trent, ha nådd skriftmålet med god margin, sosialisert meg og alt dette skjedde før klokken rakk å bli 11. Fantastisk! Dette må jeg gjøre oftere.

Siden det har jeg egentlig bare kost meg i sola med podcasten Måndagsvibe med Hannalicious og Lojsan på øret. Jeg hoppet i dusjen, tok kur, barberte legger, smurte meg inn med solkrem og la meg ut på balkongen vår. Det var faktisk så varmt at jeg måtte ta pauser inne i stua ganske jevnlig. Det er ikke verst i slutten av april! Nå kan vi skjerme oss ganske greit for alt av vind så det hjelper jo litt på. Farge fikk jeg også! Jeg er rett og slett strålende fornøyd med dagen i dag.

Nå skal vi ned på besøk til pappa og grille på båten hans. Det blir så koselig og en perfekt avslutning på denne fine dagen. Håper dere har det fint og at dere nyter solen (om dere har sol..) 🙂

3 kommentarer
    1. Så deilig da!😁 Jeg er også litt ekstra glad i dag, for det er faktisk sol her i Trøndelag! Det skjer ikke ofte! Kos dere med grilling!😁❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg