FIRE BYER PÅ EN DAG

Reklame | Annonselenke Nelly

GENSER OG BUKSE BERSHKA / SKO NELLY HER / ØREDOBBER MONKI

God morgen! Ah, nå er jeg endelig hjemme i leiligheten min etter å ha vært på farten i snart en ukes tid. Og ikke minst etter en deilig langhelg i Roma! Selv om jeg elsker å reise og oppleve nye steder så er det ufattelig godt å komme hjem etter å ha vært borte en stund.

Gårsdagen var en reisedag utenom de vanlige. Jeg våknet i Roma, spiste frokost i Amsterdam, lunsj i Kristiansand kom hjem til Oslo hvor jeg spiste middag. Det er ikke noe man kan si hver dag akkurat! Ganske morsomt å se på nå, men herregud så sliten jeg er. Denne reisingen tar virkelig på.

Jeg har nemlig en greie med at jeg nesten alltid sovner på fly, gjerne før det letter. Det er faktisk litt irriterende, særlig på korte strekninger som fra Kristiansand til Oslo. Noen ganger hadde det vært fint å holde seg våken, haha. I går hadde jeg tre powernaps på en times tid i løpet av dagen, haha.

Jeg kom meg i hvert fall hjem hvor jeg pakket ut, tok en dusj og satt på en klesvask før jeg hoppet inn i kosetøy og nøt det å være hjemme litt. I dag har jeg litt av hvert å finne på, blant annet trene, planlegge de neste ukene og handle inn mat til mitt nok en gang så tomme kjøleskap før jeg skal møte Marte og Martine senere i dag. Det er bare å komme i gang. Håper dere får en strålende torsdag <3

2 kommentarer
    1. Hei fineste!<3 Så nydelig du var på det smiiilende bildet!<3 Ha en fin dag, kick ass på trening og kos deg med gode venner!
      Stooor god klem til skjønne deg!<3<3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg